استفاده شما از فروشگاه اینترنتی “مخزن آب دات کام ” و سفارش كالا از این سایت به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

به صورت پیش فرض مخازن و و ان ها به صورت خام بوده و بدون ورودی و خروجی می باشند . در صورت نیاز به ورودی ، خروجی و شناور شما می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید و یا در توضیحات سفارش به ما اطلاع دهید. لازم به ذکر است که در فروشگاه محصولاتی که دارای اتصالات مورد نیاز هستند نیز تعریف شده اند و شما نیز می توانید از میان آنها محصول نهایی خود را به همراه اتصالات انتخاب نمایید.

توجه: خریداران گرامی ملزم به مطالعه شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش و رعایت نکات مربوط به آن می باشند. کلیه این شرایط در برگه شرایط گارنتی موجود در وب سایت مخزن آب دات کام قابل مشاهده می باشند. (برای مشاهده شرایط گارانتی کلیک کنید)

در حال حاضر حمل رایگان فقط مختص سفارشات بیش از سه میلیون تومان در شهرهای تهران و کرج می باشد . محل تحویل سفارشات با این رقم خرید در شهرهای ذکر شده، آدرس محل مشتری و در شهرستان ها محل دفتر باربری یا عاملیت فروش موجود در آن شهرستان است. سفارشات کمتر از سه میلیون تومان و یا ارسال به سایر شهرها شامل حمل رایگان نبوده و هزینه ارسال برعهده مشتری می باشد. اما با این وجود سعی شده است تا بسیاری از محصولات زیر 3,000,000 تومان نیز در بسیاری از شهرها یا کمترین هزینه ممکن ارسال و درب آدرس مشتری تحویل داده شود. در شهرهایی که امکان آرسال درب آدرس مشتری وجود نداشته باشد درب دفتر عاملیت فروش یا دفتر باربری تحویل داده خواهد شد.

توجه: کلیه سفارشاتی که از طریق دفاتر باربری به شهرستان ها ارسال می شوند، اعم از ارسال رایگان و غیر رایگان شامل هزینه انبارداری می باشد که پرداخت آن به باربری ها در هنگام تحویل بار بر عهده مشتری است.

کلیه اصول و رویه های موجود در فروشگاه “مخزن آب دات کام” مطابق با قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. در صورتی که بروزرسانی یا تغییراتی در قوانین و مقررات فروشگاه رخ دهد، در همین صفحه به اطلاع کاربران خواهد رسید.

كاربران هنگام سفارش كالا یا خدمات ملزم می‌باشند اطلاعات صحيح و كامل را در پایگاه درج نمایند. بديهي است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد و عواقب ناشی از آن مستقیما مربوط به خریدار می باشد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

فروشگاه اینترنتی مخزن آب دات کام به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.

فروشگاه اینترنتی مخزن آب دات کام به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفين غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حريم شخصی کاربران دفاع کند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

امکان ثبت و سفارش محصولات به صورت اینترنتی در تمامی ساعات شبانه روز مهیا می باشد.

فروشگاه اینترنتی مخزن آب دات کام به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و زمان ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع سفارش دهنده می رساند.

در صورتی که سفارشی در سایت ثبت شد، حتماً از طرف ما با ثبت کننده سفارش تماس گرفته خواهد شد تا هماهنگی های نهایی و همچنین نحوه دریافت و ارسال سفارش انجام پذیرد. روال عادی بدین گونه است که در روز های شنبه تا چهارشنبه سفارشاتی که پیش از ساعت 16 ثبت شوند در همان روز ارسال خواهند شد. همچنین در روز پنج شنبه آخرین مهلت ثبت سفارش برای دریافت محصول در همان روز،ساعت 12 ظهر می باشد. در صورتی که سفارشی پس از ساعت های ذکر شده ثبت شوند ، ارسال آن به روز کاری بعد موکول خواهد شد. ممکن است به دلیل اتفاقات غیر قابل پیش بینی تغییراتی در روال فوق صورت گیرد که تمامی آنها پیش از بارگیری محصول به اطلاع مشتری خواهد رسید.

مدت زمان تحویل کالا برای شهرستانها به طور معمول میانگین کمتر از 72 ساعت از زمان ثبت سفارش می باشد. با توجه به ارسال سفارشات شهرستان ها از طریق سرویس های باربری و پست ، امكان تاخیرات جزئی ناشی از تاخیر در عملكرد این شرکت ها  وجود دارد که این از عهده تعهدات فروشگاه مخزن آب دات کام بازار خارج است. لازم به ذکر است که پرداخت خسارت در صورت وقوع حوادث غیر مترقبه، اعتصاب و مواردی از این دست که ممکن است باعث تاخیر زمان تحویل محصول به مشتری گردد از عهده این شرکت خارج است.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ  پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

تمام محصولات پلی اتیلنی عرضه شده در این سایت دارای 5 سال گارانتی می باشند. سایر محصولات عرضه شده در سایت مخزن آب دات کام توسط تولید کنندگان آنها گارانتی شده اند. مشتریان گرامی در هنگام دریافت محصول خود حتماً برگه گارانتی و یا برگه خرید را دریافت و تا پایان مدت زمان گارانتی نزد خود نگه دارند. برای اطلاعات بیشتر در زمینه گارانتی محصولات به قسمت گارانتی محصولات مراجعه فرمایید.

خریدار موظف است مبلغ قابل پرداخت را هنگام تحویل کالا یا خدمت به صورت نقد و یا استفاده از دستگاه کارت خوان و یا مبلغ مورد نظر را از طریق درگاه وبسایت مخزن آب دات کام بپردازد، در صورت عدم پرداخت وجه درموعد تعیین شده توسط خریدار، فروشنده حق دارد از تحویل کالا خودداری و سفارش را فسخ نماید و در صورت ارسال کالا هزینه ارسال از خریدار دریافت خواهد شد.

دقت در خرید کالا و توجه به مشخصاتی از قبیل اندازه، نوع ، رنگ و غیره به عهده خریدار می باشد ، لذا قبل از تایید سفارش موارد مذکور را به دقت بررسی نمایید. همچنین هنگام تحویل گرفتن کالا از صحت کالای ارسالی اطمینان حاصل نموده و در صورت بروز مشکل با تلفن 02144548922 تماس حاصل نمایید .

کلیه قیمت های درج شده بدون در نظر گرفتن 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده است. مالیات در برگه تسویه حساب و همچنین صورت حساب مشتری نمایش داده می شود.

با توجه به استانداردهای صنعت قالب گیری دورانی، ابعاد محصول نهایی می تواند تا 3% نسبت به ابعاد درج شده در کاتالوگ و لیست ابعاد محصولات متفاوت باشد. مشتریان گرامی در هنگام خرید محصولات پلی اتیلنی باید این موضوع را مد نظر قرار دهند.

تضمین برگشت محصولات

کلیه محصولات این شرکت در صورت عدم استفاده و دست نخورده ماندن (عدم سوراخ کاری) و نگهداری در شرایط مناسب با ارایه کارت ضمانت و فاکتور تا هفت روز از تاریخ خرید قابل عودت می باشند. بدیهی است هزینه حمل اولیه و هزینه برگشت کالا بر عهده مشتری می باشد.

محتوا

کلیه محتویات سایت مخزن آب دات کام شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت مخزن آب دات کام تعلق دارد.

مخزن آب دات کام خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

در خصوص محصولاتی که از طریق پست برای مشتریان ارسال می گردد در صورت انصراف از خرید هزینه های پستی (رفت و برگشت کالا) از مبلغ بیعانه کسر می گردد.

 

ورود به برگه تسویه حساب

بازگشت به فروشگاه