بروزرسانی:جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

تولید مخزن پلی اتیلن و وان پلی اتیلن با شاسی حفاظ فلزی

   یکی از محصولات مورد نیاز صنایع ، انواع مخازن و وانهای پلی اتیلنی است که دارای شاسی و پایه و حفاظ فلزی باشند. وانهای پلی اتیلنی خصوصا در حجمهای بالای 500 لیتر در صورتی که نیاز است پر از آب شوند، حتمی نیاز به ساپورت یا حفاظ فلزی دارند تا دفورم نشده و اصطلاحا شکم نداشته باشند. تولید انواع مخازن و وان قیفی با شاسی ، انواع وان با شاسی و انواع وان گرد با شاسی از محصولاتی هستند که مخزن آب دات کام و پلاستونیک در تولید آنها دارای تنوع نسبتا بالایی می باشند.

   ساپورت فلزی بنابردرخواست مشتریان عزیز با قوطی و نبشی و یا تسمه ساخته می شوند. شما می توانید انواع وان همراه با شاسی و ساپورت فلزی به همکاران بخش فروش مخزن آب دات کام سفارش دهید.

 مخزن قیفی با شاسی:

   مخازن قیفی به دلیل شکل هندسی و نوع کاربردشان الزاما نیاز به شاسی فلزی دارند. عموما کاربرد این مخازن برای مواردی است که نیاز است مایع داخل مخزن تخلیه کامل شود. خروجی این مخازن در پایین ترین قسمت آنها و انتهای قیف نصب می شود. امکان نصب اتصالات به صورت سفارشی و جوشکاری شده نیز وجود دارد. در این جالت فیتینگ پلی اتیلنی و یا اصطلاحا تفلونی به دیواره مخزن جوشکاری می شود.

وان گرد قیفی با شاسی :

  وان های گرد قیفی برای منظورهای متفاوت مانند پرورش ماهی و … کاربرد دارند. این وانهاگرد نیز نیاز به شاسی دارند. با تغییراتی در مخازن قیفی پلی اتیلنی می توان از آنها به عنوان وان گرد قیفی استفاده کرد. از مزایای این روش تنوع بسیار بالای وانهای تولید شده است. در قطر و به ارتفاع دلخواه این وان های گرد را می توان سفارشی سازی کرد. لازم به ذکر است این وانها مانند مخازن قیفی نیاز یه شاسی فلزی دارند.

وان گرد با شاسی :

   تنوع بسیار بالا در قطر و ارتفاع امتیازی است که این قیبل وانهای گرد با شاسی فلزی دارند. در بسیاری از موارد نیاز است تا وان گرد به کمک شاسی و پایه بالاتر از سطح زمین قرار گیرد. سیستمهای پرورش آبزیان و کشت آکوآپونیک از جمله این موارد است. مخزن آب دات کام عرضه کننده انواع وان گرد با تنوع بسیار بالا در قطر و ازتفاع و همراه با شاسی است.

وان مکعب مستطیل با شاسی :

برای اهدافی مانند تست بتن ، پرورش ماهی و فروش ماهیان زنده از انواع وانهای بزرگ مکعب مستطیل استفاده می شوند. همه وانهای 500 لیتری و بیشتر به دلیل فشار ناشی از آبگیری ، وجه عریض تر آنها به بیرون انحنا پیدا می کند یا اصطلاحا شکم می آورد. بنابراین لازم است از حفاظ فلزی مطابق شکل استفاده شود.

وان مکعب مستطیل با شاسی و امکان تخلیه از کف :

برای شستشوی سبزی ، میوه و …. نیاز است وان پلاستیکی علاوه بر شاسی دارای پایه و سینی در کف آن باشد. برای تخلیه کامل وان ، یک فیتینگ در کف وان نصب می شود.

وان مکعب مستطیل با شاسی چرخدار :

در صورتی که نیاز به جابجایی وان باشد ، باید شاسی را روی یک سینی فلزی مستحکم و چرخدار نصب کرد.

مخازن عمودی با شاسی و ساپورت برای نگهداری اسید:

   تخلیه ثقلی برای بسیاری از مایعاتی که در محیطهای صنعتی نگهداری می شوند برای صنعتگران ترجیخ بالایی دارد. شما می توانید انواع مخازن عمودی را با شاسی از مخزن آب دات کام بخواهید.

 

سوالات متداول 

چه زمانی به شاسی و حفاظ فلزی برای مخازن و وان های پلی اتیلنی نیاز خواهید داشت؟

مخازن قیفی نیاز به شاسی و حفاظ فلزی دارند. ضمن اینکه وان های بزرگ پلی اتیلنی نیز در صورتی که بیش از دو سوم حجم آنها مورد استفاده قرار گیرد نیاز به ساپورت یا حفاظ فلزی دارند. همچنین در صورتی که چگالی موادی که درون مخازن قرار است نگهداری شوند بالا باشد برای افزایش طول عمر مخزن از حفاظ استفاده می شود.

آیا امکان تولید شاسی و حفاظ فلزی در مخزن آب دات کام وجود دارد؟

مخزن آب دات کام انواع شاسی های فلزی و حفاظ فلزی را برای مخازن و وان ها در ابعاد مختلف تولید می نماید . انواع محصولاتی که با شاسی قابل سفارش هستند عبارت اند از؛ مخازن عمودی با شاسی و ساپورت برای نگهداری اسید - وان گرد با شاسی - وان گرد قیفی با شاسی - مخزن قیفی با شاسی و ... .

آیا امکان ارائه ابعاد محصولات برای طراحی و ساخت پایه ها و حفاظ های فلزی وجود دارد؟

بله.علاوه بر تولید شاسی و حفاظ ها در فروشگاه مخزن آب دات کام، امکان ارائه ابعاد دقیق و نقشه فنی محصولات به مشتریان گرامی نیز وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

Summary
product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
3 based on 12 votes
Brand Name
تولید مخزن پلی اتیلن وان پلی اتیلن با شاسی
Product Name
وان گرد
Price
IRR 9000000
Product Availability
Pre-Order Only

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *