چرا به فروشگاه آنلاین مخزن آب دات کام می توان اعتماد کرد؟

با گسترش و استقبال از خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی و تجربیاتی نه چندان خوشایند برخی از مشتریان در ارتباط با خرید آنلاین و غیر حضوری، اعتماد به این فروشگاه ها  اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. برخی از مشتریانی که برای اولین بار می خواهند از فروشگاه مخزن آب دات کام، اقدام به خرید کنند گاهی اوقات می پرسند، چگونه به فروشگاه آنلاین شما، محصولات و خدمات شما می توان اعتماد کرد؟ برای پاسخ به این مشتریان در این صفحه دلایلی که شما می توانید به فروشگاه اینترنتی مخزن آب دات کام و یا هر فروشگاه آنلاین دیگری اعتماد نمایید بیان شده است.

1-استعلام نماد اعتماد الکترونیکی

2-بررسی سابقه و مدت زمان فعالیت فروشگاه اینترنتی

3- بروز بودن محتوا، قیمت محصولات و داشتن پشتیبانی

4-بررسی شماره کارت یا شماره حساب های مرتبط با فروشگاه

5-داشتن آدرس فروشگاه و مراجعه حضوری به آدرس فروشگاه

1-استعلام نماد اعتماد الکترونیکی

یکی از راه ها برای اطمینان از معتبر بودن یک فروشگاه آنلاین اینترنتی، بررسی نشان اعتماد الکترونیکی آن است. اعطای این نماد شرایط خاصی دارد و فقط به فروشگاه های ثبت شده و معتبر اعطا می شود. لازم به ذکر است که صرفاً درج این نماد در یک سایت نشان دهنده دارا بودن نماد اعتماد نیست و حتماً باید این نماد استعلام شود. معمولا با کلیک بر روی نماد اعتماد در هر سایتی، اطلاعات ثبت شده در سامانه اینماد به کاربر نمایش داده می شود اما گاهی اوقات ممکن است به دلیل کند بودن اینترنت و یا مشکلات در سرورهای سایت اینماد اطلاعات سایت به درستی نمایش داده نشود. به همین دلیل نیاز است به سایت اینماد مراجعه و در آنجا با وارد کردن نام دامنه (آدرس سایت فروشگاه) اقدام به استعلام نمایید.

به عنوان مثال برای استعلام اینماد سایت مخزن آب دات کام کافی است به نشانی زیر در سایت اینماد مراجعه و در قسمت آدرس دامنه آدرس makhzaneab.com را وارد و پس از وارد کردن کد امنیتی بر روی جستجو کلیک نمایید. سپس بر روی آدرس دامنه makhzaneab.com کلیک نمایید تا اطلاعات این سایت در سایت ای نماد برای شما نمایش داده شود.

https://enamad.ir/DomainListForMIMT

پس از طی کردن مراحل فوق صفحه ای مشابه صفحه زیر مشاهده خواهید کرد.

2-بررسی سابقه و مدت زمان فعالیت فروشگاه آنلاین

احتمال اینکه یک فروشگاه آنلاین با سابقه به تعهدات و مسئولیت های خود عمل نکند به نسبت یک فروشگاه تازه تاسیس یا کم سابقه بسیار کمتر است. به همین دلیل اگر یک فروشگاه تاریخچه فعالیت زیادی در فضای آنلاین داشته باشد این موضوع در کنار سایر موضوعات می تواند نشان دهنده اعتبار مناسبی باشد.

 فروشگاه آنلاین شرکت پلاستونیک (تولید کننده محصولات پلی اتیلنی) با هدف ارتباط مستقیم و بی واسطه با مشتریان عزیز از سال ۹۳ پایه ریزی شده است و اولین فروشگاه آنلاین ثبت شده در حوزه فروش محصولات پلی اتیلنی است. فعالیت از سال 93 در حوزه فضای آنلاین مدت زمان بسیار مناسبی است این موضوع نشان دهنده اعتماد مشتریان در طی این سال ها بوده است.

کلیه محصولات در فروشگاه مخزن آب دات کام دارای نشان ملی استاندارد ایران می باشند و علاوه بر آنها گواهی نامه های متعدد داخلی و خارجی نیز دارا می باشند. به همین دلایل علاوه بر خود فروشگاه محصولات آن نیز از محصولات شناخته شده و معتبر می باشند. در حال حاضر امکان فروش تلفنی، اینترنتی و حضوری با امکان ارسال به سراسر کشور در این فروشگاه مهیا شده است.

3-بروز بودن محتوا، قیمت محصولات و داشتن پشتیبانی

اگر به وب سایت یک فروشگاه اینترنتی مراجعه کردید و اطلاع کسب کردید که محتواهای نظیر قیمت و مشخصات محصولات با آنچه در سایت درج شده و آنچه فروشنده اعلام می کند متفاوت است باید با احتیاط بسیار زیادی از آن فروشگاه خرید فرمایید و حتماً سایر موارد عنوان شده در این مقاله را بررسی بفرمایید و در نهایت اگر لازم شد به صورت حضوری و پس از رویت دقیق محصول اقدام به خرید نمایید. در هر صورت پیشنهاد ما این است که اگر قیمت محصولات در سایتی بروز نبود و یا اصلاً قیمتی درج نکرده بود سراغ خرید از آن نروید زیرا یک سایت معتبر حداقل قیمت های درج شده در آن باید بروز باشد.

همچنین وجود کارشناس پشتیبانی در هر فروشگاه آنلاین معتبری لازم و ضروری است تا در صورتی که مشتری در هر یک از مراحل خرید با پرسش و ابهامی مواجه شده امکان پاسخ گویی فوری به آن وجود داشته باشد.

4-بررسی شماره حساب های و درگاه های بانکی خرید آنلاین

یکی از راه های اعتبار سنجی یک شرکت، بررسی شماره حساب ها، شماره کارت ها و درگاه های پرداخت آنلاین آن شرکت است. یک شماره حساب حقوقی و متعلق به یک شرکت، اعتبار بسیار بیشتری نسبت به یک شماره حساب حقیقی و متعلق به یک فرد دارد. به همین دلیل سعی کنید تمامی تراکنش ها با فروشگاه اینترنتی از طریق شماره کارت ها و شماره حساب های حقوقی و به نام شرکت انجام شود. کلیه پرداخت ها در فروشگاه آنلاین مخزن آب دات کام  به حساب های حقوقی این شرکت واریز می شود. همچنین درگاه پرداخت آنلاین این شرکت که امکان خرید آنلاین را مهیا کرده است نیز شامل این موضوع است. ذکر این نکته ضروری است که بانک ها به هر سایتی درگاه بانکی نمی دهند و برای دریافت آن نیاز است وب سایت فروشگاه اینترنتی اعتبار کافی را داشته باشد.

5-داشتن آدرس فروشگاه و مراجعه حضوری به آدرس فروشگاه

داشتن یک آدرس برای یک فروشگاه آنلاین یکی از الزامی ترین مواردی است که می تواند نشان دهنده معتبر بودن آن فروشگاه باشد. زیرا مشتری می تواند به صورت حضوری به آنجا مراجعه و علاوه بر مشاهده محصولات از صحت سقم ادعای های آن فروشگاه و محصولات و خدمات آن اطمینان کسب کند. نکته مهم این است که صرفاً درج یک آدرس و یا درج یک مکان در اینترنت و یا گوگل مپ نمی تواند نشان دهنده آدرس دار بودن آن فروشگاه باشد و به راحتی می توان آدرس غیرواقعی و یا لوکیشن یا مکان غیر واقعی ثبت کرد به همین دلیل باید از وجود چنین آدرسی اطمینان کسب نمایید.

فروشگاه مخزن آب دات کام نیز از این موضوع مستثنی نیست و شما مشتریان گرامی می تواند در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 16 و روزهای پنج شنبه از ساعت 9 تا 12 به آدرس انبار و فروشگاه مخزن آب دات کام مراجعه نمایید.

آدرس: خیابان شهید رجایی جنوب 50 متر بعد از تقاطع شهدای ایران ترانسفو ابتدای کوچه یکم (بر خیابان رجایی جنوب)انبار بازرگانی سادات، شرکت پلاستونیک (مخزن آب دات کام)

لازم به ذکر است که در آدرس فوق امکان خرید نیز مهیاست و مشتریان گرامی می توانند به صورت حضوری به انبار مراجعه نمایند. در صورت تمایل لطفاً جهت هماهنگی و اطمینان از موجودی کالای مد نظر شما با شماره 02155220668 و یا دفتر مرکزی به شماره 02144548922 تماس حاصل نمایید.