خرید به دو صورت اینترنتی و سفارش تلفنی امکانپذیر است :

1- ثبت سفارش اینترنتی : ورود به فروشگاه مخزن آب دات کام و ثبت سفارش ، برای این منظور پیشنهاد می کنیم فیلم کوتاه آموزشی ثبت سفارش اینترنتی را ملاحظه فرماییذ.

فیلم راهنمای ثبت سفارش اینترنتی از مخزن آب دات کام با PC

فیلم راهنمای ثبت سفارش اینترنتی از مخزن آب دات کام با موبایل

2- ثبت سفارش تلفنی: پس از اطمینان از سازگاری ابعاد مخزن انتخاب شده با محل نصب و تعیین قطر اتصالات و شناور با همکاران فروش کارخانه تماس حاصل فرمایید ( 02144541375 و 02144548922 ) و سفارش خود را ثبت فرمایید. در صورت نیاز می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهرمند شوید. در صورت تمایل امکان ثبت اینترنتی سفارشات نیز وجود دارد.

 نحوه تسویه: پرداخت بیعانه و یا تمام وجه فاکتور به حساب شرکت پلاست و نیک ساری


شماره کارت بانک ملت شرکت پلاستونیک ساری : 6104337855592273

شماره حساب متصل به کارت نزد بانک ملت: 0197429471

شماره شبا : IR680120000000000197429471

در خریدهای بیش از 3 میلیون تومان و در شهرهای تهران بزرگ ، کرج و ساری امکان پرداخت بیعانه و تسویه مابقی مبلغ فاکتور در آدرس مشتری ازطریق کارتخوان و یا پرداخت وجه نقد وجود دارد. ( فروش مخازن پلی اتیلن در تهران )

تحویل فوری و چند ساعته کلیه سفارشات مربوط به شهر تهران : امکان ارسال و تحویل کلیه سفارشاتی که در ساعات کاری(8 الی 16:30 و پنجشنبه ها 8 الی 11:30) به ثبت برسند ظرف همان روز برای مشتریان عزیز وجود دارد. برای استعلام زمان ارسال در سایر شهرها لطفا با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

حمل رایگان

حمل رایگان مخزن در شهرهای تهران بزرگ ، کرج و ساری به آن دسته از سفارشاتی که مبلغ فاکتور آنها برابر و بیش از سه میلیون تومان باشد و یا جمع حجمی خرید آنها برابر یا بیش از 1000 لیتر باشد تعلق می گیرد.

انبار کارخانه: تهران – خیابان شهید رجایی جنوب – یک کیلومتر بعد از تقاطع شهدای ایران ترانسفو انتهای کوچهزردانه -انبار کالای بازرگانی آریایی شرکت پلاستونیک

کارخانه: مازندران – ساری- شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی – خیابان بهار- شرکت پلاستونیک

لطفا قبل از ثبت سفارش به نکات ذیل توجه فرمایید:

1- برآورد حجم مخزن ذخیره آب ساختمان :همانطور که در خصوص محاسبه حجم مخزن مورد نیاز عنوان شد برای هر واحد مسکونی در شهر تهران مطابق اعلام آبفا 250 لیتر حجم ذخیره آب مورد نیاز است. مثلا یک مجتمع چهار واحدی به 1000 لیتر آب ذخیره قبل از پمپ (تامین فشار آب ) در ساختمان نیازمند است. در صورت نیاز به مشاوره، با همکاران ما تماس بگیرید.

2- بررسی امکان انتقال و نصب مخزن در مکان در نظر گرفته شده:
 ابعاد فضای در دسترس برای نصب مخزن و امکان انتقال مخزن به مکان در نظر گرفته شده مرحله ای بسیار مهم در خرید تانکر آب می باشد. پس لطفا از امکان جای گیری مخزن درمحل نصب آن اطمینان حاصل فرمایید. سپس مطمئن شوید که امکان انتقال مخزن به محل نصب وجود داشته باشد. در صورت نیاز به مشاوره، با همکاران ما تماس بگیرید.

3- تعیین قطر اتصالات ورودی و خروجی
مخازن تولید شده در کارخانه در حالت معمول فاقد ورودی و خروجی هستند و مطابق درخواست مشتریان عزیز امکان نصب این اتصالات بر روی مخازن قبل از ارسال در انبار کارخانه وجود دارد. قطر رایج اتصالات ورودی و خروجی برای کاربری خانگی مخازن 1/2 اینچ ، 3/4 اینچ و یا 1 اینچ می باشد. در صورت نیاز امکان نصب قطع کن مکانیکی (شناور) نیز مطابق سفارش مشتریان عزیز در انبار کارخانه وجود دارد. در صورت نیاز به مشاوره، با همکاران ما تماس بگیرید.

برای آشنایی بیشتر شما، نحوه سوراخکاری و نصب فیتینگ و شناور در ویدیوی زیر نمایش داده شده است.

در صورتی که ویدیو بالا با کیفیت پایینی نمایش داده شده است کافی است در هنگام پخش ویدیو بر روی تنظیمات ویدیو که با علامت   مشخص شده است کلیک کرده و کیفیت بالاتری را انتخاب نمایید.

تمام تلاش ما مهیا نمودن خریدی آسان ، سریع و مطمئن برای شما مشتریان عزیز می باشد. همانطور که قبلا عنوان شد کلیه محصولات دارای 5 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند. همچنین کلیه مخازن و منابع این شرکت از پلی اتیلن Foodgrade با مجوز وزارت بهداشت تولید می شوند و تمامی محصولات دارای مهر استاندارد ملی ایران نیز می باشند . لازم به ذکر است که کلیه سفارشات طی همان روز از انبار کارخانه در جنوب تهران (خ شهید رجایی جنوب ) برای مشتریان عزیز ارسال خواهند شد.

تانکر و خرید تانکر آب

167 thoughts on “راهنمایی خرید مستقیم مخزن و منبع پلاستیکی و پلی اتیلنی آب از کارخانه

  1. ناشناس میگوید:

    سلام در مشهد نمایندگی دارید؟ البته برای خرید وان آب درمانی بزرگسال

  2. جهانگیر کبیری میگوید:

    سلام روز بخیر . محل نصب اتصالات ورودی و خروجی و شناور پیش بینی شده است یا نه

  3. محمدرضا میگوید:

    سلام وقت بخیر
    درحال حاضر کارشناس نصب نداریم ولی تعداد زیادی از نصابان معتمد شرکت میتونیم خدمتتون معرفی کنیم ولی زیر نظر مجموعه مخزن آب دات کام قرار ندارند. در صورت تمایل با شماره 02144548922 تماس بگیرید راهنمایتون می کنن.

  4. محمدرضا میگوید:

    سلام وقت بخیر
    بله قربان در رودبار نمایندگی داریم. با شماره 02144548922 تماس بگیرید شماره نمایندگی خدمتتون اعلام می کنن

  5. K1 میگوید:

    درود وقت بخیر نمایندگی در استان گیلان شهرستان رودبار هم دارید ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *