مشخصات، ابعاد و لیست قیمت مخازن پلی اتیلن آبانو (ABANO)

مخازن پلی اتیلن آبانو ABANO در حال حاضر به صورت سه لایه ضد جلبک و آنتی باکتریال تولید و در فروشگاه مخزن آب دات کام آماده فروش می باشند. محصولات پلی اتیلنی با برند آبانو، از مواد درجه یک و کاملاً بهداشتی تولید شده است ولی با این وجود قیمت بسیار پایین تری نسبت به سایر برندهای معتبر دارد.

مخازن پلی اتیلن آبانو برای مشتریانی طراحی و تولید شده است که نیاز به مخزن پلی اتیلن ارزان قیمت دارند ولی با این حال حتماً نیاز دارند مواد اولیه آن درجه یک و با کیفیت باشد و از نظر بهداشتی مشکلی نداشته باشد. به همین دلیل مخازن آبانو در مدل های مخزن پلی اتیلن 500 لیتری افقی سه لایه، مخزن پلی اتیلن 1000 لیتری افقی سه لایه، مخزن پلی اتیلن 1500 لیتری افقی سه لایه، مخزن پلی اتیلن 2000 لیتری افقی سه لایه و مخزن پلی اتیلن 1000 لیتری عمودی سه لایه تولید می شود. مخازن در حجم های ذکر شده، نیاز طیف وسیعی از منازل و ساختمان ها را جهت ذخیره سازی آب را فراهم می کند.

مخازن پلی اتیلن آبانو (مخازن ارزان)

مخزن پلی اتیلن 1500 لیتری سه لایه افقی آبانو پلاس (+ABANO)

7,906,300 تومان
10,213,100 تومان
5,415,300 تومان

در مخزن پلی اتیلن سه لایه، لایه میانی به صورت تیره رنگ است تا مانع نفوذ نور خورشید به داخل مخزن شود در نتیجه درون مخزن امکان رشد جلبک و باکتری های بی هوازی وجود نخواهد داشت و آب طعم خود را حفظ می کند. همچنین بدنه این مخازن دارای مواد آنتی یوی است در نتیجه اشعه یو وی آفتاب نمی تواند به بدنه ی مخزن پلی اتیلن آسیب برساند. لازم به ذکر است که لایه محافظ یو وی تعبیه شده در بدنه مخازن آبانو در برابر اشعه یو وی مقاومت ایجاد می کنند در نتیجه بدنه مخزن حتی در صورتی که به صورت طولانی در معرض نور خورشید قرار بگیرد دچار پوسیدگی نمی شود.

مخزن آب پلی اتیلن ارزان قیمت

مخزن آب پلی اتیلن ارزان قیمت آبانو قیمت اقتصادی و بسیار مناسبی دارد. برای کاهش قیمت تمام شده هیچ گونه مواد بازیافتی و افزودنی غیر مجاز برای تولید این محصولات اضافه نشده است و این کاهش قیمت از روش های دیگری فراهم شده است.

مخزن پلی اتیلن آبانو ارزانترین مخزن آب تولید شده از پلی اتیلن درجه یک

در تولید مخزن پلی اتیلن آبانو، فقط از مواد اولیه با کیفیت، درجه یک و فود گرید استفاده شده و نهایت تلاش انجام شده تا قیمت محصول نهایی کاهش یابد. برعکس سایر مخازن پلی اتیلن ارزان قیمت موجود در بازار که عمدتاً از مواد بی کیفیت و حتی بازیافتی در تولید آنها استفاده می شود در این محصول فقط و فقط از مواد درجه یک استفاده شده است.

لازم به ذکر است که امکان تولید مخازن آب پلی اتیلن با مواد با کیفیت و نو با قیمت پایین تر از قیمت مخازن پلی اتیلن آبانو امکان پذیر نمی باشد.

ابعاد و لیست قیمت مخازن آب پلی اتیلن آبانو / مخزن ارزان قیمت پلاستیکی

مخزن پلی اتیلن 500 لیتری افقی آبانو

مخزن پلی اتیلن 1000 لیتری افقی آبانو

مخزن پلی اتیلن 1500 لیتری افقی آبانو

مخزن پلی اتیلن 2000 لیتری افقی آبانو

مخزن پلی اتیلن 1000 لیتری عمودی آبانو