مخزن تصفیه فاضلاب مادولار پلاستونیک

 فاضلابهای تولیدی از بخش های مختلف مانند توالت، آشپزخانه و حمام به عنوان فاضلابهای بهداشتی شناخته می شوند.این نوع فاضلابها حاوی آلودگی های بیولوژیکی و میکروبی می باشند که در صورت تخلیه به محیط زیست،علاوه بر انتشار بوی نامطبوع مشکلات فراوانی را به دلیل انتشار آلودگی میکروبی در آبهای زیر زمینی و سطحی به همراه خواهند داشت.

فاضلاب تصفیه نشده خانگی در اکوسیستم های آبی علاوه بر آلودگی میکروبی ، سبب رشد و تکثیر بیش از حد جلبک ها و تهدید حیات ماهیان و دیگر آبزیان خواهد شد. بدین منظور در دهه اخیر سازمان محیط زیست ایران قوانین سخت گیرانه ای را به منظور کاهش مخاطرات ناشی از رها کردن فاضلاب های انسانی و شهری وضع کرده است. مطابق دستورالعمل سازمان محیط زیست دفع هر گونه فاضلاب و پساب بدون انجام عملیات تصفیه به محیط زیست ممنوع است. شرکت پلاستونیک در راستای ماموریت خود و تعهد کمک به حفظ چرخه زیست محیطی و رفع نیاز جامعه،تحقیقات و سرمایه گذاری قابل توجهی در تولید محصولات مرتبط به انجام رسانیده است.حاصل این تلاش،طراحی،تولید و عرضه سیستم مادولار بی هوازی و هوازی تصفیه فاضلاب به بازار می باشد.

   در انواع مخازن تصفیه فاضلاب پلاستونیک (هوازی) و سپتیک تانکها پلاستونیک (بی هوازی) با توجه به مادولار بودن، امکان اتصال چندین مادول به هم وجود دارد تا ظرفیت مورد نیاز(تا 100 هزار لیتر) تامین گردد. این پکیج ها از حجم 5000 لیتر برای سپتیک تانک ( ارتفاع : 200 سانتیمتر ، عرض : 180 سانتیمتر و طول : 260 سانتیمتر ) و 7500 لیتر برای پکیج تصفیه فاضلاب ( ارتفاع:200 عرض: 180 و طول: 370 سانتیمتر ) آغاز و تا 100 هزار لیتر قابل افزایش می باشد.

معرفی پکیج تصفیه فاضلاب هوازی 7500 لیتری

طول(cm)375
عرض(cm)180
ارتفاع(cm)200
حجم کلی(Lit)7500
تعداد نفرات ساکن5-12
حداکثر بار هیدرولیک(Lit/Day)12
فواصل بین تخلیه لجن(ماه)12

برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت لطفا تماس بگیرید.

پکیج تصفیه فاضلاب