منبع تحت فشار خارجی و ایرانی دارینو – لیست قیمت مخازن تحت فشار Darino ساخت ترکیه و ایران

  دارینو یکی از شرکت های تولید کننده مخازن تحت فشار است که محصولات خود را در ترکیه و ایران تولید می کند. در این صفحه مشخصات، ابعاد و قیمت منبع تحت فشار دارینو  گرداوری شده است. ابتدا دلایل استفاده از مخزن تحت فشار  بیان شده و سپس جدول ابعاد و مشخصات و همچنین لیست قیمت مخزن تحت فشار darino گرداوری شده است. برای ثبت سفارش و خرید مخزن تحت فشار خارجی و ایرانی دارینو می توانید به صورت آنلاین اقدام به ثبت سفارش نمایید و یا با شماره 02144548922 تماس حاصل نمایید. لازم به ذکر است که امکان خرید حضوری مخازن تحت فشار نیز مهیاست. برای آشنایی با مشخصات، ابعاد و قیمت مخازن تحت فشار ترکیه ای و ایرانی دارینو پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

منبع تحت فشار ترکیه ای دارینو

برای خرید منبع تحت فشار ترکیه ای با شماره 02144548922 تماس حاصل نمایید

چرا از منبع تحت فشار استفاده می کنیم؟

  همانطور که میدانید منبع تحت فشار، کمک می کند روشن و خاموش شدن مکرر پمپ آب کاهش پیدا کند در نتیجه طول عمر پمپ آب افزایش و خرابی ها و هزینه های نگهداری پمپ آب کاهش پیدا کند.

 هر چه حجم مخازن تحت فشار بیشتر باشد تعداد دفعات روشن و خاموش پمپ کاهش بیشتری خواهد داشت. از مزیت های برخورداری از منبع تحت فشار ، کاهش هزینه برق مصرفی ، کاهش استهلاک پمپ ، کاهش استهلاک شبکه آبرسانی ساختمان با مهار ضربات مکانیکی ناشی از روشن و خاموش شدن پمپ و… می باشد. لازم به ذکر است که منبع تحت فشار تاثیری در افزایش فشار آب ساختمان یا منزلتان ندارد و برای افزایش فشار نیاز به نصب و تنظیم پمپ آب خواهید داشت. برای اطلاعات بیشتر مطالعه مقالات نصب پمپ آب و مخزن ذخیره و راهنمای جامع خرید و نصب پمپ آب خانگی توصیه می شود.

خرید مخزن تحت فشار ترکیه ای و ایرانی دارینو (منبع تحت فشار پمپ آب)

قیمت درج شده در لیست زیر بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده محاسبه شده است.

تماس بگیرید
تماس بگیرید
تخفیف!
4,066,000 تومان
تخفیف!
6,612,000 تومان
تخفیف!
9,291,000 تومان

منبع تحت فشار ترکیه ای دارینو (Darino)

  منبع تحت فشار دارینو در ابتدا فقط در ترکیه تولید میشد ولی مدتی است خط تولید انی محصول به ایران نیز انتقال داده شده است و در حال حاضر مخازن تحت فشار دارینو در ایران تولید می شود.

این مخازن تحت فشار دارای استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه می باشد. مخازن تحت فشار دارینو در حال حاضر از 60 لیتر تا 1000 لیتر تولید می شوند. البته در حال حاضر در لیتراژ های 24، 100، 150 و 200 لیتری در ایران نیز تولید می شود و در نتیجه در این لیتراژ ها مخازن تحت فشار دارینو ایرانی قیمت پایین تری نسبت به مدل ترک خود دارند.

 

مخزن تحت فشار دارینو از نوع تیوپ دار می باشند و تیوپ آن قابل تعویض است. تیوپ مورد استفاده در این مخازن، تیوپ SEFA ایتالیا می باشد که جز معروفترین و با کیفیت ترین تیوپ های تحت فشار است. جنس تیوپ ها به دلیل استفاده از EPDM و مواد فود گرید به گونه ایست که می توان  برای ذخیره سازی آب شرب  از آن استفاده نمود. این منبع تحت فشار خارجی با 2 سال گارنتی فلنچ و بدنه عرضه می شود.

حداکثر فشار کارکرد این مخازن 10 بار است و دمای قابل تحمل از 10- تا 99 درجه است.

منبع تحت فشار ایرانی دارینو (Darino)

دارینو برای کاهش قیمت تمام شده مخازن تحت فشار، خط تولید این محصولات را در ایران راه اندازی کرده است. به همین دلیل مخازن تحت فشار دارینو که در ایران تولید می شوند قیمت کمتری نسبت به نمونه های ترک آن دارند.

علاوه بر مخازن تحت فشار دارینو، مخازن تحت فشار هاماک و مخازن تحت فشار واتس نیز در فروشگاه مخزن آب دات کام موجود و آماده فروش می باشند. برای مشاهده لیست کامل این محصولات به فروشگاه و دسته بندی مخزن تحت فشار مراجعه نمایید.

 

لیست مشخصات و قیمت مخزن تحت فشار دارینو

لیست-قیمت-منبع-تحت-فشار-خارجی-ترکیه-دارینو

چرا مخازن تحت فشار ترکیه ای در ایران با استقبال مشتریان مواجه شدند؟

  محصولات ترکیه ای در ایران معمولاً از کیفیت های بالایی برخوردار هستند. دلیل آن این است که بسیاری از محصولات ترکیه ای تحت لیسانس و نظارت شرکت های اروپایی اقدام به تولید می کنند. از طرفی به دلیل مبادلات بالا و دسترسی و نزدیکی به کشورمان، امکان ارائه خدمات پس از فروش برای بسیاری از محصولات ترک نظیر منبع تحت فشار ترکیه ای میسر شده است. خوشبختانه در سال های اخیر همکاری های مشترک بین تولیدکنندگان ایرانی و ترکیه ای با ایجاد کارخانه های مشترک در مناطق آزاد نیز باعث افزایش تولید و مونتاژ محصولات ترکیه ای در ایران شده است.

به طور خلاصه دلایل مناسب بودن مخازن تحت فشار ترکیه ای:

-کیفیت بالا و قیمت مناسب
-در دسترس بودن قطعات و خدمات پس از فروش
-هزینه پایین تر انتقال به داخل کشور

قیمت های زیر قیمت تمام شده محصول به همراه مالیات بر ارزش افزوده است. برای خرید با تخفیف لطفاً با شماره 02144548922 تماس حاصل نمایید

پس از خرید منبع تحت فشار خارجی ترکیه ای موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  منبع تحت فشار ترک همانند سایر منابع تحت فشار ایرانی و خارجی، زمانی که به پمپ آب متصل می شود نیاز است حتماً با توجه به تنظیمات پمپ آب، تنظیم فشار شود. به صورت پیش فرض فشار باد مخزن تحت فشار ترکیه ای می تواند 2 بار یا 29 پی اس آی باشد. فشار باد مخزن می بایست همیشه کمی کمتر از میزان فشار استارت پمپ باشد. ( 2psi یا 0.14 بار). یا حداکثر ده درصد کمتر از فشار استارت پمپ . به خاطر داشته باشید این کار را قبل از ورود آب به مخزن تحت فشار انجام دهید و یا پس از تخلیه کامل آب از داخل مخزن تحت فشار.

  برای جا افتادم مطلب فوق مثالی را بیان می کنیم.فرض کنید اتومات پمپ آب در خانه یا ساختمان شما به گونه ای تنظیم شده که وقتی فشار آب داخل لوله های ساختمان به 2 بار یا 29 پی اس ای و کمتر برسد، پمپ استارت زده و شروع به کار می نماید. در این حالت فشار باد مخزن تحت فشار می بایست روی حدود 27 پی اس ای یا 1.86 بار تنظیم شده باشد. یکی از دلایل نوسان فشار آب هنگام مصرف ( روشن و خاموش شدن متناوب پمپ) مربوط به تنظیم نبودن فشار باد مخزن تحت فشار است.

تیوپ منبع تحت فشار سفا
در مخازن تحت فشار ترکیه ای دارینو از تیوپ سفا ساخت کشور ایتالیا استفاده شده است

مشکلات تنظیم نکردن منبع تحت فشار خارجی ترکیه ای

  بسیاری از مشتریان بدون توجه به تنظیمات اولیه منبع تحت فشار، مخازن تحت فشار را مستقیماً به پمپ آب متصل می نمایند و به همین دلیل در مدت کوتاهی با مشکلات متنوعی روبرو می شوند. اگرچه مخازن تحت فشار دارای فشار باد اولیه ای هستند ولی در صورت تنظیم نبودن و کم بودن فشار باد، ساییدگی تیوپ به دیواره مخزن بیشتر شده و موجب کوتاه شدن عمر تیوپ و پاره شدن زود هنگام آن می گردد. در صورت نصب غیر تراز منبع تحت فشار هم بحث ساییدگی تیوپ به دیواره مخزن فلزی باعث پارگی زودهنگام آن می شود.

    همچنین در صورتی که فشار باد منبع تحت فشار بیش از حد کم باشد تیوپ منبع تحت فشار بیش از حد از آب پر می شود . ولی به دلیل فشار هوای ناکافی در مخزن در هنگام مصرف تنها بخش کوچکی از آب منبع تحت فشار به شبکه تزریق می شود. در این شرایط در هر زمانی که یک مصرف کننده شیر آب را باز کند پمپ آب در سیکل های کوتاه روشن و خاموش می گردد و این امر موجب می شود تا پمپ بیش از حد گرم شود و احتمال سوختن آن نیز افزایش یابد. البته اگر فشار هوای منبع تحت فشار بیش از اندازه زیاد باشد هم همین اتفاق می افتاد و شما همیشه حجم بسیار کمی آب تحت فشار که قابل تزریق به شبکه لوله کشی ساختمان باشد را در اختیار دارید و پمپ مکررا روشن و خاموش می شود.

بررسی و تنظیم فشار باد منبع تحت فشار ترک

    برای بررسی میزان فشار داخل منبع انبساط بسته یا همان مخازن تحت فشار می توانید از درجه نصب شده بر روی مخزن استفاده نمایید. اگر مخزن شما به صورت بدون درجه باشید برای اینکار به یک فشارسنج و یک پمپ هوا یا کمپرسور نیاز دارید. این وسایل در همه آپاراتی ها موجود هستند.

 مطمئن شوید که درجه ( نشان دهنده میزان فشار ) در سیستم پمپ آب به درستی کار می کند. شاید لازم باشد با انگشت خود به آرامی به صفحه فشارسنج ضربه بزنید تا خیالتان راحت شود که عقربه آن گیر نکرده باشد. شارژ اولیه هوای منبع تحت فشار باید ۲ پی اس آی یا حداکثر 10 درصد کمتر از فشاری باشد که در آن نقطه پمپ روشن می گردد (فشار مینیمم یا استارت پمپ ) .

تیوپ منبع تحت فشار سوراخ شده است. چگونه بفهمیم؟

   در حالی که سیستم پمپ آب به خوبی در فشار حداکثری خود است (فشار ماکسیمم ) ، سراغ شیر هوای بالای منبع انبساط بسته بروید. معمولا روی این شیرهای سوزنی یک درپوش سیاه رنگ قرار دارد. درپوش را بردارید و پین وسط شیر سوزنی را فشار دهید و ببینید چه چیزی از آن خارج می شود. اگر فقط هوا از آن خارج شود به احتمال زیاد تیوپ منبع تحت فشار سالم است. اگر از شیر سوزنی آب خارج شد، تیوپ منبع انبساط بسته سوراخ شده و یا ترکیده است و نیاز است که آن را تعویض نمایید.

   اگر از عمر تیوپ منبع تحت فشار چند سال گذشته باشد و دیگر به خوبی روز اول کار نکند البته تعویض آن اورژانسی نیست و می توان تا موقعی که بودجه تعویض تیوپ منبع انبساط بسته تامین شود صبر کنید. هنگامی که تیوپ منبع انبساط بسته سوراخ شود یا بترکد هوای منبع تحت فشار به وسیله آب جذب و حل می شود و در این هنگام پمپ آب به طور مکرر روشن و خاموش می گردد. در این حالت باید سریعا اقدام به تعویض و جایگزینی تیوپ منبع تحت فشار نمایید.

*

تبدیل واحد بار و پی اس آی: هر بار فشار 14.5 پی اس آی است.   مثال: 2bar فشار برابر 29psi است.

به عبارت دیگر هر پی اس آی 0.068 بار است. مثال  : 2psi برابر است با 0.14bar است.

 

 

برای اطلاع از تخفیف های ویژه فروش عمده و همکاری تماس بگیرید

انواع مخازن تحت فشار خارجی :

مخازن تحت فشار ترکیه ای نیز همانند مخازن تحت فشار خارجی عمدتاً به دو دسته مخازن دیافراگمی و تیوپی تقسیم می شوند.

1- مخزن تحت فشار دیافراگمی: در این مخازن دیافراگمی، لاستیک و یا دیافراگمی محل ذخیره آب و هوای فشرده را از هم جدا می کند. عملکرد این مخازن کمی متفاوت تر از مخازن تیوپی است. طول عمر این مخازن بیشتر از مخازن تیوپی است ولی در عوض قیمت بالاتری دارد و تعمیر آن بسیار پرهزینه است.

2- مخزن تحت فشار تیوپی: در این مخازن به جای دیافراگم ، تیوپی داخل مخزن ، آب و هوای فشرده را از هم جدا می کند. این مخازن نست به نوع دیافراگمی قیمت پایین تری دارند، سرویس و نگهداری آنها آسانتر است و لوازم جانبی آن نظیر تیوپ در دسترس می باشد.

مخزن تحت فشار تیوپی
ساختار مخزن تحت فشار تیوپی

چگونه طول عمر منبع تحت فشار ترک را افزایش دهیم؟

  • با تنظیم فشار اولیه منبع تحت فشار با توجه به فشار استارت پمپ آب می توان طول عمر آن را افزایش داد.
  • با انتخاب درست توان پمپ و حجم منبع تحت فشار و تنظیم صحیح فشار مینیمم و ماکسیمم پمپ ، مانع از روشن و خاموش شدن های متوالی پمپ شوید. این مسئله به شدت از عمر تیوپ منبع و پمپ می کاهد.
  • با استفاده از لرزه گیر منبع را در برابر ضربات چکشی آب محافظت کنید.(کله قوچی)
  • مواد معلقی مانند براده های بسیار ریز زنگ آهن ( در آب شهری وجود دارند ) و سایر مواد رسوب کننده مانند منگنز می توانند با رسوب روی تیوپ کشسانی آن را کاهش دهند و از عمر آن بکاهند. پیشنهاد می شود قبل از مخزن ذخیره و پمپ حتمی از فیلترهایی استفاده کنید که این ذرات را از آب جدا می کنند.
  • وجود کلر زیاد نیز تاثیر مخربی روی تیوپ خواهد داشت.
  • مخزن را در حالت درست مطابق توضیحات محصول نصب کنید. مثال: مخزن عمودی تحت فشار را به هیچ وجه صورت مایل و یا افقی نصب نکنید
فشار گاز سیلندر:2.5-4 بارجنس تیوپ ایتالیایی:EPDMحداکثر دما:99 درجه سانتیگراد

پرسش های متداول

لیست قیمت منبع تحت فشار ترکیه ای از کجا تهیه کنیم

در فروشگاه مخزن آب دات کام لیست قیمت انواع مخازن تحت فشار اعم از مخزن تحت فشار ایرانی و ترکیه ای درج شده است. برای مشاهده لیست قیمت منبع تحت فشار وارد سایت شوید.

انواع منبع تحت فشار پمپ آب خارجی؟

منبع تحت فشار خارجی ترک به دو دسته تیوپ دار و بدون تیوپ یا دیافراگمی تقسیم می شود. هر کدام از این مخازن تحت فشار مزایا و معایبی دارند.به دلیل محدودیت ها و قیمت بالای منابع تحت فشار دیافراگمی، در حاضر عمدتاً منابع تیوپ دار مورد استفاده قرار می گیرند

منبع تحت فشار ترکیه ای تیوپ دار بهتر است یا دیافراگمی

معمولاً طول عمر منبع تحت فشار ترکیه ای نسبت به منبع دیافراگمی کمتر است ولی بنا به دلایل دیگری که در این مقاله اشاره شده است استقبال از مخازن تحت فشار تیوپ دار ترک بیشتر است .

طول عمر منبع تحت فشارترکیه ای چقدر است؟

طول عمر منبع تحت فشار به پارامترهای مختلفی نظیر کیفیت آب ورودی، تنظیم اولیه فشار، انتخاب حجم مناسب منبع تحت فشار بستگی دارد. اگر این موارد به درستی مهیا شوند طول عمر منبع افزایش می یابد

خرید مخزن پلی اتیلن مخزن آب دات کام
[/row