مخزن  Master Tank Plastonic ویژه ذخیره و نگهداری اسید فسفریک

مخزن Master Tank Plastonic ویژه ذخیره اسید فسفریک از جنس پلی اتیلن به گونه ای طراحی و تولید شده است که بتواند به خوبی این ماده ی بسیار خورنده را ذخیره سازی کند و در برابر فشار ناشی از چگالی این ماده مقاومت کافی را داشته باشد.

انواع مخازن سری Master Tank Plastonic :

 

1- مخازن فوم دار مستر تانک :

این مخازن قادر به تحمل دماهای بالاتر تا 90 درجه سانتی گراد هستند.

2- مخازن ویژه نصب میکسر و مقاوم در برابر خوردگی و سایش مستر تانک (XLPE) :

این مخازن دارای مقاومت بالایی هستند و می توانند برای نصب میکسر مورد استفاده قرار گیرند.

3- مخازن Master Tank سفارشات خاص صنعتی :

این مخارن متناسب با نیاز شما از نظر مقاومت دمایی ، مقاومت در برابر سایش و مقاومت مکانیکی طراحی و ساخته می شوند.

    قیمت بسیار بسیار مناسب تر مخازن Master Tank  پلاستونیک نسبت به مخازن استیل 316 این مخازن را به یکی از بهترین و اقتصادی ترین گزینه ها نزد صنعتگران تبدیل کرده است.

اسید فسفریک

   اسید فسفریک از جمله پرمصرف ترین مواد شیمیایی در صنعت است. این اسید معدنی با فرمول H3PO4 است که غیرسمی است و خالص آن در دما و فشار محیط به صورت جامد است. چگالی آن g/cm 388/1 و محلول در آب است. اسید فسفریک در دو نوع صنعتی و خوراکی وجود دارد که نوع صنعتی آن را می­ توان در درجه خلوص های متفاوت تهیه کرد. نوع مرغوب آن دارای خلوص 85% می­باشد.  از آنجاییکه تولید اسید فسفریک در ایران با درجه خلوص بالا معمول نمی­باشد، نوع با کیفیت و خلوص بالای آنرا با نمونه­ های خلوص پایین(35% و %55) مخلوط و استفاده میکنند.

کاربردها

  • این ماده به عنوان ماده افزودنی در نوشابه های گازدار ،در تولید کودهای شیمیایی فسفاته، پاک کننده های صابونی و غیر صابونی، تصفیه آب، خوراک دام و دارو سازی، مکملهای غذای دام و طیور (دی و منو کلسیم فسفات)، مواد فسفاته شوینده ها، تصفیه پسابها، تولید کودهای فسفاته (مهمترین)، ضد حریق کردن برخی سطوح و عوامل بازدارنده اشتعال، و نیز جهت تمیزکردن وجرم گیری سطوح فلزی به کارمی­رود. می سازند.

ریسک نگهداری

  • اسید فسفریک اسید ضعیفی است و در شرایط عادی و مدت زمان کوتاه ریسک نگه داری پایینی دارد.
  • این اسید غیرمعدنی خورنده است که در صورت تماس با چشم و پوست سبب قرمز شدن و سوختگی میگردد. تنفس این اسید خطر ناک نیست مگر اینکه تادماهای بالا گرم و تبخیر شود. اسید فسفریک غیرقابل اشتعال بوده اما در صورت تماس با فلزات واکنش داده و گاز هیدروژن تولید می­کند که این گاز به شدت قابل اشتعال است.

روش نگهداری در مخازن پلاستونیک

  • این ماده تا غلظت 75% مایع است و برای نگه داری آن در هر غلظتی تا دمای 50 درجه سانتی گراد، می­توان از مخازن پلی­ اتیلن بدون هیچ مانعی استفاده کرد. برای دماهای بالاتر می بایست از مخازن ویژه این منظور ( مخازن  Plastonic Cross linked Tanks) استفاده فرمایید.
  • جنس اتصالات بکار رفته در مخازن برای نگه داری این ماده ، پلی اتیلن و پلی وینیل کلراید است و از گسکت­ها و یا اورینگی  از جنس وایتون برای آب بندی استفاده می­شود.
  • نصب مخزن باید بر روی بتن با سطح نرم و صاف، آسفالت  و یا فولاد باشد . از اتصال نردبان به مخزن  خودداری نمایید .
نام مادهنوع رزینچگالیجنس اتصالاتجنس گسکت­ها
اسید فسفریک <75%پلی اتیلن1/88 گرم بر سانتیمتر مکعبPE-PVC/EPDM  وایتون
Summary
product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
5 based on 2 votes
Brand Name
Master Tank Plastonic Co
Product Name
مخزن ویژه نگهداری اسید فسفریک
Price
ريال 1990000
Product Availability
Pre-Order Only