بروزرسانی:پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

چگونه مخزن زیرپله مناسب انتخاب کنیم؟ | معرفی مخازن زیر پله ای

مخزن زیرپله یا مخزن زیر راه پله ای

راهنمای انتخاب و خرید مخزن زیرپله ای مناسب

یکی از فضاهای در دسترس برای نصب مخزن آب، فضایی است که در زیر پله مجتمع های ساختمانی وجود دارد. بسته به عرض راه پله و ارتفاع نیم طبقه اول این مکان می تواند مخازن در ابعاد متفاوت را در خود جای دهد. پرطرفدارترین مخزن آب برای نصب در چنین مکان هایی مخازن زیر پله هستند. به خاطر داشته باشید در ساختمان هایی که این مکان ابعاد به اندازه کافی بزرگ دارد نیاز نیست برای حجم مورد نیاز خود حتماً دنبال مخزن با قالب اصطلاحاً زیرپله ای باشید.

مخزن زیر پله ای
یک نمونه از نصب مخزن زیر پله ای در زیر راه پله

فضای بزرگ دست شما را برای خرید و نصب انواع مختلفی از مخازن پلی اتیلنی باز خواهد گذاشت. اما در صورتی که یک راه پله با عرض قریب به 110 سانتیمتر دارید و ارتفاع تا زیر پاگرد نیم طبقه حداکثر 120 سانت است و طولی با حداکثر 220 سانتیمتر دارید حجیم ترین مخازنی که می توانید جانمایی و نصب کنید مخازنی هستند که با قالب زیر پله تولید می شوند. مخازن زیر پله از 500 تا 1500 لیتر در فروشگاه مخزن آب دات کام عرضه می شوند ذیلا به معرفی بیشتر این مخازن خواهیمم پرداخت :

انواع مخازن زیر پله ای

1-مخزن زیرپله 1500 لیتری :

   این مخزن زیر راه پله ای با طول قریب به 200 سانتیمتر و عرض 117 سانتیمتر و ارتفاع 110 سانتیمتر می باشد. باید توجه داشته باشید مابین نرده راه پله و دیواره کناری عرض مفید بیش از 117 سانت برای انتقال مخزن زیر پله به محل نصب وجود داشته باشد. پیشنهاد می کنیم حتمی ارتفاع 120 سانت برای نصب مخزن پلی اتیلن زیر پله در دسترستان باشد.

مخزن زیرپله 1500 لیتری پلی اتیلن

2-مخزن زیرپله 1000 لیتری :

این مخزن با طول 170 سانتیمتر و عرض 90 سانتیمتر و ارتفاع 105 سانتیمتر می باشد. ابعاد این مخزن به گونه ای است که تقریبا در بیشتر ساختمانها و در فضای زیرپله آنها قابل استفاده است. در صورتی که این مخزن به دلیل محدودیت های عرض و خصوصا ارتفاع برای شما قابل استفاده نباشد ما مخزن 800 لیتری مکعبی را خدمتتان پیشنهاد می کنیم ولی اگر مشکل و محدودیت ابعادتان خصوصا در قسمت طول بیشتر باشد مخزن زیرپله ای 500 لیتری را خدمتتان پیشنهاد می کنیم. در ادامه هر دو مورد را خدمتتان معرفی می کنیم.

 

مخزن آب زیرپله
مخزن زیرپله پلی اتیلن پلاستیکی

3-مخزن مکعبی 800 لیتری :

مخزن مکعبی زیر مجموعه مخازن زیر راه پله قرار نمی گیرد. ولی به دلیل اینکه ابعاد مناسبی دارد در زیر راه پله ها هم قابل استفاده است.  مخزن مکعبی با طول 170 و عرض 90 و ارتفاع 70 سانتیمتر یکی از محبوبترین مخازن است. برای عبور این مخزن راه روهای باریک می توان موقتا مخزن را چرخاند و جای عرض و ارتفاع را تغییر داد و از راه روهای با عرض 70 سانتیمتر نیز آن را عبور داد.

مخزن آب پلی اتیلن 800 لیتری مکعبی
مخزن آب مکعبی پلاستیکی

4-مخزن زیرپله ای 500 لیتری :

این مخزن با طول 128 سانتیمتر و عرض 88 سانتیمتر و ارتفاع 95 سانتیمتر به خوبی قابل جانمایی در فضای زیر پله ای می باشد.

مخزن زیرپله پلی اتیلن
مخزن آب زیرپله ای

در صورتی که مخزن کوچکتر از 500 لیتری برای فضای زیرپله نیار دارید پیشنهاد می کنیم از بین انواع مخازن افقی متداول که در فروشگاه مخزن آب دات کام عرضه می شوند استفاده کنید.

ابعاد و قیمت مخاز زیر پله

تخفیف!
9,990,000 تومان
تخفیف!
4,670,000 تومان
4,714,000 تومان
تخفیف!
7,380,000 تومان
7,700,000 تومان

کلمات کلیدی:  مخزن زیر راه پله – مخزن زیر پله طبرستان – مخازن زیرپله ای – مخزن آب زیرپله ای اصفهان – ابعاد مخزن زیرپله ای – ابعاد مخزن زیر پله – مخزن پلی اتیلن زیر پله – مخازن زیر پله طبرستان – مخازن زیر پله – قیمت مخازن زیر پله – تانکر زیر پله – منبع زیر پله ای – منبع آب زیرپله ای – قیمت مخزن زیر پله ای

برای مشاهده مشخصات، قیمت و خرید اینترنتی محصولات بر روی ورود به فروشگاه کلیک نمایید

ورود به فروشگاه

برای خدمات فنی نصب مخزن و پمپ آب نیاز به کارشناس و نصاب دارید؟ بر روی درخواست خدمات کلیک نمایید

درخواست خدمات

نیاز به مشاوره پیش از خرید دارید؟ با ما تماس بگیرید

(10 خط) 02144548922
Summary
Review Date
Reviewed Item
چگونه مخزن زیرپله مناسب انتخاب کنیم؟ معرفی انواع مخازن زیر پله
Author Rating
51star1star1star1star1star

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *