بروزرسانی:سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

مخازن قابل دفن ( مخزن پلی اتیلن قابل دفن )

مخزن مادولار

   

مخازن مادولار قابل دفن شرکت پلاستونیک از مواد اولیه Food grade تولید می شوند و برای نگهداری آب شرب، مواد شیمیایی و … قابل استفاده می باشند. از آنجایی که پلی اتیلن در برابر اسید ها و باز ها بسیار مقاوم می باشد، این مخازن جایگزین ارزان قیمت بسیار مناسبی برای مخازن و ظروف استینلس استیل  (stainless steel ) نیز می باشند. از این مخازن می توان برای ذخیره و نگهداری انواع مواد شیمیایی که دارای PH اسیدی و یا بازی هستند نیز استفاده کرد. مخازن مادولار سنگین به عنوان مخازن قابل دفن برای ایجاد مخزن ذخیره آب دفنی، سپتیک تانک و ایجاد سیستم تصفیه فاضلاب قابل استفاده هستند.

 

  • تولید شده از پلی اتیلن Food Grade
  • بدنه بسیار مستحکم و تقویت شده
  • دارای تاییدیه TUV از آلمان
  • نشان استاندارد ملی ایران
  • دارای قابلیت نصب چندباره و جابجایی بسیار آسان ( به صورت قطعات و ماژولهای جداگانه)
  • عبور از درگاه ها و گذرگاه های باریک ( عبور مخازن چند ده هزار لیتری از معابر کم عرض منتهی به شوفاژخانه ها و …)
  • داشتن منهولهای متعدد (عرض 55 سانتیمتر) و دسترسی بسیار آسان به تمام نقاط مخزن
  • امکان افزایش حجم مخزن با افزایش تعداد ماژول ها
  • امکان جایگزینی هر یک از ماژول ها به تنهایی ( مثلا : به دلیل آسیب دیدگی ناشی از ضربه شدید مکانیکی )
  • امکان تولید به صورت بی رنگ، دو لایه، سه لایه، فوم دار و چهار و پنج لایه

برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید مخازن پلی اتیلن قابل دفن در تهران با ما تماس بگیرید

 

پرسش های متداول

- آیا می توان مخازن پلی اتیلن را چال یا دفن کرد؟

خیر مخازن معمولی پلی اتیلن امکان دفن کردن آنها وجود ندارد. برای اینکار یا باید داخل اتاقک در زیر زمین قرار داده شود و یا اینکه از مخازن پلی اتیلن دفنی برای این کار استفاده کرد.

- مخازن دفنی یا مادولار چه کاربردی دارند ؟

مخازن مادولار سنگین به عنوان مخازن قابل دفن برای ایجاد مخزن ذخیره آب دفنی، سپتیک تانک و ایجاد سیستم تصفیه فاضلاب قابل استفاده هستند. مخازن مادولار قابل دفن شرکت پلاستونیک از مواد اولیه Food grade تولید می شوند و برای نگهداری آب شرب ، مواد شیمیایی و ... قابل استفاده می باشند. از آنجایی که پلی اتیلن در برابر اسید ها و باز ها بسیار مقاوم می باشد این مخازن جایگزین ارزان قیمت بسیار مناسبی برای مخازن و ظروف استینلس استیل (stainless steel) نیز می باشند.

- مخازن دفنی یا مادولار شرکت پلاستونیک چه ویژگی هایی دارند؟

تولید شده از پلی اتیلن Food Grade _ بدنه بسیار مستحکم و تقویت شده _ دارای تاییدیه TUV از آلمان _ نشان استاندارد ملی ایران _ دارای قابلیت نصب چندباره و جابجایی بسیار آسان _ عبور از درگاه ها و گذرگاه های باریک _ داشتن منهولهای متعدد و دسترسی بسیار آسان به تمام نقاط مخزن _ امکان افزایش حجم مخزن با افزایش تعداد ماژولها _ امکان جایگزینی هر یک از ماژولها به تنهایی _ امکان تولید به صورت بی رنگ ، دو لایه ، سه لایه ، فوم دار و چهار و پنج لایه

 


فروش مخارن قابل دفن ( مخزن قابل دفن ) پلی اتیلنی 5000 لیتری ، 7500 لیتری ، 10000 لیتری ، 12500 لیتری ، 15000 لیتری ، 20000 لیتری و 30000 لیتری پلی اتیلن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *