بروزرسانی:سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

تهران مخزن ( طهران مخزن )

تهران مخزن - مخزن پلی اتیلن تهران

چگونه در تهران مخزن پلی اتیلن خریداری نماییم

تا چند سال پیش امکان خرید مخزن پلی اتیلن در تهران به روش اینترنتی و غیر حضوری وجود نداشت. برای مثال نیاز بود تا مسافت زیادی را پیموده و به خارج شهر رفته تا می توانستیم در تهران مخزن پلی اتیلن خریداری نماییم. با توجه به هزینه بالای انبارداری در تهران مخزن پلی اتیلن به تعداد محدودی در فروشگاه های خارج شهر انبارش می گردید و شهروندان نهایتا با چند بار مراجعه حضوری موفق به خرید مخزن مورد نظر خود می شدند.

بنا به دلایل فوق فروشگاه مخزن آب دات کام در سال 1393 به عنوان فروشگاه آنلاین شرکت پلاستونیک با هدف ارتباط مستقیم و بی واسطه با مشتریان و مصرف کنندگان عزیز تاسیس شد. به واسطه فروشگاه مخزن آب دات کام و ارائه روش های متنوع فروش مخازن و دیگر محصولات پلی اتیلنی ، مشتریان عزیز می توانند به صورت مستقیم و با قیمت بسیار مناسب مستقیما از کارخانه محصولات مد نظر خود را خرید نمایند . ضمن اینکه به واسطه انبارش پر تعداد انواع محصولات تولیدی ، امکان ارسال فوری مخازن و سایر محصولات از این فروشگاه وجود دارد.

در ادامه ما روش هایی را که می توانید در تهران مخزن پلی اتیلن خریداری نمایید را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

خرید غیر حضوری ( تلفنی ) مخزن در تهران :

 پس از مشاهده اطلاعات مخازن و اطمینان از سازگاری ابعاد مخزن انتخاب شده با محل نصب و تعیین قطر اتصالات و شناور با همکاران فروش کارخانه تماس حاصل فرمایید (۰۲۱۵۵۲۱۹۸۶۱ و ۰۲۱۵۵۲۱۹۸۶۲ و ۰۲۱۵۵۲۱۹۸۹۶) و سفارش خود را ثبت فرمایید.

پس از پرداخت وجه و یا مبلغی با عنوان پیش پرداخت ( جهت رزرو محصول ) مخزن پلی اتیلنی شما توسط بخش لجستیک انبار فروش، بار گیری شده و با هماهنگی شما در ساعت مقرر به درب منزل یا کارگاه شما ارسال می گردد و مابقی وجه نیز به صورت نقدی یا از طریق کارت خوان در یافت میشود.

خرید اینترنتی مخزن در تهران :

خرید اینترنتی مخزن پلی اتیلن در تهران از طریق سایت مخزن آب دات کام بسیار ساده است. شما می توانید در کمتر از 5 دقیقه پس از مشاهده اطلاعات محصول مورد نظر خود در فروشگاه مخزن آب دات کام ثبت سفارش انجام داده و تنها چند ساعت بعد، در هر نقطه ای از شهر تهران که مد نظرتان باشد ( مثلاً درب منزل ، کارگاه ، کارخانه و … ) مخزن خود را بهمراه نصب اتصالات دریافت نمایید.

ما برای رفاه حال مشتریان عزیز علاوه بر ارسال فوری محصولات در تهران و کرج ، ارسال رایگان برای خریدهای بالای 1,500,000 را نیز فراهم نموده ایم.

کلیه محصولات پلی اتیلنی ما، دارای نشان ملی استاندارد ایران می باشند و از پلی اتیلن ۳۸۴۰ با تاییدیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با شماره پروانه ساخت ۲۱/۱۶۱۲۴ تولید می شوند. ما مفتخر هستیم که اعلام کنیم جزء معدود شرکت هایی در زمین تولید مخازن پلی اتیلن و پلاستیکی هستیم که موفق به دریافت نماد سیب سلامت از سازمان غذا و دارو شده ایم. مانند گذشته کلیه محصولاتمان دارای 5 سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز می باشند.

فروشگاه مخزن آب

خرید حضوری مخزن در تهران :

برای اینکه به صورت حضوری در تهران مخزن پلی اتیلن خریداری نمایید کافی است به آدرس خیابان شهید رجایی جنوب 50 متر بعد از تقاطع شهدای ایران ترانسفو دست راست ابتدای کوچه یکم (بر خیابان رجایی جنوب) انبار کالای بازرگانی شرکت پلاستونیک مراجعه کنید و در آنجا پس از انتخاب محصول خود ثبت سفارش کرده و آنرا دریافت نمایید.

در حال حاضر محصولاتی که در انبار شرکت پلاستونیک موجود هستند شامل انواع مخازن پلی اتیلنی شامل مخزن پلی اتیلن افقی ، مخزن پلی اتیلن عمودی ، مخزن پلی اتیلن مکعبی ، مخزن پلی اتیلن قیفی و وان پلی اتلن می باشد.

تهران مخزن

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره های تخصصی می توانید با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید.

دفتر فروش مخزن پلی اتیلن در تهران (ثبت سفارش):
44548922 -021   021-44541375
021-55219861    021-55219862
موبایل : 128 03 03 0912
لجستیک و انبار (پیگیری سفارش) :
55220668 -021
موبایل : 09356386381

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *