بروزرسانی:جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

پلاستونیک ؛ شرکتی پیشرو در تولید تانکر و قطعات پلی اتیلنی

پلاستونیک تولید تانکر پلاستیکی پلی اتیلن

معرفی پلاستونیک

شرکت پلاستونیک با بیش از 15 سال سابقه در تولید تانکر و قطعات پلی اتیلنی، یکی از معرو فترین برندهای صنعتی این حوزه در ایران است. سختکوشی، خلاقیت، نوآوری، توجه به نیاز مشتری، یادگیری مداوم بخش کوچکی از تاریخ 15 ساله فعالیت این شرکت می باشد. تلفیق هنرمندانه تکنولوژی و دانش روز دنیا، طراحی قالب های نوآورانه و استفاده از مواد اولیه بهبود یافته، دستاوردهای عظیمی برای ما داشته است.

محصولات و خدمات پلاستونیک

  شرکت پلاستونیک دانش و شناختی عمیق از مشکلات مرتبط با نگهداری مایعات دارد. شرکت پلاستونیک با کمک این تجربه گرانبها توانسته است؛ طیف وسیعی از محصولات را، با اطمینان از کارایی مطلوب و بر اساس استانداردهای جهانی تولید و عرضه کند. محصولات پلاستونیک برای مصارف ساختمانی، خانگی، صنعتی، کشاورزی، حمل و نقل مایعات، تصفیه فاضلاب و چربی گیر، جمع آوری آب باران و پرورش آبزیان، کاربرد دارند.

کیفیت محصولات پلاستونیک

  فلسفه وجودی این شرکت، بر اساس کیفیت پایه ریزی شده است. این ذهنیت در طراحی محصولات، انتخاب تامین کننده ها، مدیریت خط تولید، فروش محصول به مشتریان و حتی خدمات پس از فروش جاری است. تمامی محصولات پلاستونیک مشمول 5 سال گارانتی کامل و ده سال خدمات پس از فروش هستند.

گواهینامه ها :

ISO10002 & ISO10004

برای اطمینان از رسیدگی اثربخش به خواسته ها و شکایتهای مشتریان، پلاستونیک اقدام به پیاده سازی و استقرار استاندارد مدیریت شکایت مشتریان ISO 10002 و استاندارد سنجش میزان رضایت مشتریان ISO 10004 نموده است.

ISO9001 / OHSAS18001 / ISO14001

  فرهنگ کیفیت حاکم بر پلاستونیک، برقراری سیستم مدیریت یکپارچه بر مبنای استاندارد بین المللی مدیریت کیفیت ISO9001 و مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی  OHSAS18801 و مدیریت زیست محیطی ISO14001 را بر خود الزام نموده است.

استاندارد ملی ایران و تاییدیه سازمان غذا و دارو از ایران 

تمامی محصولات پلاستونیک اعم از تانکر پلاستیکی یا پلی اتیلن، وان های پلاستیکی، تان دارای استاندارد ملی از « سازمان ملی استاندارد ایران » و پروانه بهداشتی از « سازمان غذا و داروی ایران » هستند.

استاندارد اتحادیه اروپا یا CE

    لازم به ذکر است این شرکت موفق به اخذ گواهینامه استاندارد اروپا شده است. علامت CE انطباق محصولات پلاستونیک با قوانین و مشخصات تعریف شده در اتحادیه اروپا را نشان می دهد.

  GOST یا نشان استاندارد اتحاد دولتی روسیه و کشورهای مشترک المنافع

  شرکت پلاستونیک موفق به اخذ گواهینامه « استاندارد اتحاد دولتی »  فدراسیون روسیه و کشورهای مشترک المنافع شده است. GOST انطباق محصولات با قوانین و مشخصات تعریف شده در فدراسیون روسیه و کشورهای مشترک المنافع را نشان می دهد.

مزایای مخازن پلاستونیک

طراحی خاص مخازن شرکت پلاستونیک، آب را برای مدت طولانی تری تازه نگه میدارد؛ بعلاوه هزینه تمیز کردن مخازن یا تانکرها را به حداقل می رساند. ساختار هندسی مخازن، برای افزایش استحکام طراحی شده اند و تغییر شکل مخازن را به حداقل می رساند.

 لایه های اضافی، مخازن را عایق بندی می کنند ؛ و باعث کاهش گرمایش و سرمایش مایعات درون مخازن می شوند. اختلاف دمایی مایعات درون مخازن، با محیط بیرون به 15 تا 18 درجه سانتی گراد می رسد. عایق بندی، موجب مصرف انرژی کمتر برای گرم کردن یا سرد کردن مایعات درون مخازن می شود.

طراحی پیچشی درپوش که مخصوص پلاستونیک است ؛ از ورود همه اشیا ناخواسته اعم از گرد و خاک، حشرات و جوندگان به داخل مخازن جلوگیری می کند.

  تامین مواد اولیه سازگار با مواد غذایی (فود گرید)، باعث می شود؛ آب و دیگر مایعات هنگام ذخیره در مخازن، آلوده نشوند. پلاستونیک، مواد اولیه خاص مخازن خود را تولید می کند؛ و برای تولید مخازن از بهترین و بهینه ترین فرمولها استفاده می کند. کیفیت محصولات باعث پیشرفت پلاستونیک شده است. به این ترتیب ما بهترین قیمت را به نسبت کیفیت عالی محصولاتمان
به مشتریان پیشنهاد می کنیم.

مخازن عمودی

مخازن پلی اتیلن عمودی پلاستونیک
مخازن پلی اتیلن عمودی پلاستونیک

مخازن عمودی پلاستونیک، به صورت تک لایه، سه لایه و چهار لایه، با خصوصیت ضد جلبک و آنتی باکتریال، از حجم 80 تا 20000 لیتر موجود است. این مخازن فود گرید بوده و تاییدیه سازمان غذا و داروی ایران را دارند. از این مخازن می توان برای ذخیره سازی آب و انواع مایعات و مواد شیمیایی و خوراکی استفاده کرد. این محصولات دارای خورشید می باشند. UV لایه محافظ در برابر اشعه مخازن عمودی کمترین سطح را اشغال م یکنند؛ و با توجه به شکل استوان های، و سطح یکنواخ تتر نسبت به دیگر محصولات، دارای مقاومت بیشتر و قیمت مناس بتری هستند. برای نگهداری مواد شیمیایی و مواد با گرانروی بالاتر (ویسکوز تر) بهتر است از مخازن عمودی استفاده شود.

مخازن افقی

مخازن پلی اتیلن افقی پلاستونیک
مخازن پلی اتیلن افقی پلاستونیک

مخازن افقی پلاستونیک، به صورت تک لایه، سه لایه و چهار لایه، با خصوصیت ضد جلبک و آنتی باکتریال، از حجم 70 تا 5000 لیتر برای نگهداری انواع مایعات مناسب است. این مخازن فود گرید بوده و تاییدیه سازمان غذا و داروی ایران را دارند. از این مخازن می توان برای ذخیره سازی آب و انواع مایعات و مواد شیمیایی و خوراکی استفاده خورشید UV کرد. این محصولات دارای لایه محافظ در برابر اشعه می باشند. این مخازن ارتفاع و عرض کم و طول بیشتری دارند. این خصوصیت برای اماکنی مناسب است که برای نصب مخزن؛ محدودیت ارتفاعی دارند. به دلیل سطح مقطع زیاد؛ فشار مخزن روی پی، یکنواخت تر توزیع شده است.

مخازن کتابی

مخازن پلی اتیلن مکعبی و زیرپله پلاستونیک
مخازن پلی اتیلن مکعبی و زیرپله پلاستونیک

مخازن مکعبی و کتابی (اسلیم لاین) و زیر پله، به صورت سه لایه و تک لایه، با خصوصیت ضد جلبک و آنتی باکتریال، از حجم
230 تا 2000 لیتر ویژه پلاستونیک، برای نگهداری مایعات در فضاهای بدون کارکرد؛ با بهین هترین طراحی ساخته شده اند. این دسته از مخازن در زوایای دیوار، و کنار ستو نها، یا زیرپله نصب می شوند. از درهای با عرض کم عبور می کنند. به صورت سری قابل نصب هستند. استفاده از این مخازن در پارکینگ یا موتورخانه توصیه می شوند.

وان و حوضچه

وان های پلاستیکی پلاستونیک
وان های پلاستیکی پلاستونیک

خاصیت ضد خوردگی و مقاوت بسیار بالای بدنه وان پلاستیکی به همراه امکان نصب انواع اتصالات به عنوان ورودی و خروجی برروی بدنه وان آنها را به محصولاتی عالی بدل ساخته که در طیف وسیعی از صنایع مثل کشاورزی، شیلات، پرورش زالو، صنعتی و صنعت آبکاری و غیره کاربرد دارند. وا نهای پلاستیکی با نگهدارنده و ساپورت به راحتی می توانند انواع مایعات و مواد گرانولی و پودری با چگالی تا 1٫3 را بدون تغییر شکل نگهداری نمایند. برای انبارش و سیلوی موادی با چگالی بیشتر امکان تولید وان به صورت سفارشی وجود دارد . انواع وا نهای پلاستونیک از حجم 60 تا 2000 لیتر موجود می باشند. از این وا نها برای جمع آوری آب باران، آبکاری، اسیدشویی، پرورش بچه ماهی، نگهداری خمیر و غیره استفاده می شود.

مخزن قیفی

مخازن قیفی پلاستونیک
مخازن قیفی پلاستونیک

مخازن قیفی پلاستونیک به صورت تک لایه، سه لایه و چهار لایه، در احجام 200 تا 2000 لیتر برای نگهداری مایعات و پودرها و گرانو لها ساخته شده اند؛ ویژگی منحصر به فرد این مخازن تخلیه آسان، کامل و ارزان قیمت محتویات است. این مخازن برای نصب در ارتفاع و نگهداری مواد ویسکوز نیز کارکرد دارند.

مخازن سم پاش

مخازن سمپاش پلاستونیک
مخازن سمپاش پلاستونیک

محصولات کشاورزی پلاستونیک (شامل سمپاش ها) در کلاس جهانی تولید میشوند؛ و بسیاری از شرک تهای معتبر تولید لوازمکشاورزی، مشتری این محصولات پلاستونیک هستند.

مخازن سمپاش سوار شونده: پلاستونیک مجموع های از مخازن اختصاصی برای انواع سمپاش ها از 110 لیتر تا 2000 لیتر عرضه م ینماید. این مخازن به دلیل شرایط ویژه استفاده از آن در سطح زمینهای کشاورزی و باغات از رن گهای مقاوم به اشعه آفتاب و همچنین ضخامت بیشتر نسبت به مخازن عادی ذخیره آب برخوردار می باشند. مخازن سمپاش کششی: این مخازن برای سمپا شهای اتومایزر کاربرد دارند و به دنبال تراکتور در سطوح ناهموار زمی نهای کشاورزی کشیده م یشوند، به همین دلیل این مخازن ضربه پذیرتر هستند؛ و در تولید آنها از رنگهای مقاوم به اشعه آفتاب و همچنین مواد اولیه با فرمول خاص استفاده شده است.

 

 سوالات متداول

پلاستونیک چه محصولاتی را تولید می کند؟

پلاستونیک تولید کننده مخازن پلی اتیلن و محصولات صنعتی پلی اتیلنی است. انواع مخازن پلی اتیلن ذخیره سازی آب و مایعات شیمیایی، مخازن انبساط، مخازن سمپاش، سپتیک تانک، وان های پلاستیکی، اسباب بازی و محصولات صنعتی پلی اتیلنی و سفارشی بخشی از محصولات تولیدی این شرکت است.

مخزن تولید شده با مواد بازیافتی چه فرقی با مخزن تولید شده با مواد اولیه درجه یک و بهداشتی دارد؟

مخازن تولید شده با مواد بازیافتی از لحاظ ظاهری تفاوت خاصی با مخازنی که با مواد اولیه درجه یک و فود گرید ندارند و تشخیص آنها از ظاهر کار دشواری است. با توجه به اهمیت بهداشتی بودن آب مصرفی می بایست از شرکت های معتبر که دارای مجوز های بهداشتی می باشند، محصول خود را تهیه نمایید. ولی با این حال در این مطلب ما نکاتی را برای تشخیص این مساله بیان کردیم.

شرکت پلاستونیک کدام مجوزها و گواهینامه های مرتبط و بهداشتی را دارا است؟

محصولات شرکت پلاستونیک دارای نشان استاندارد ایران و سیب سلامت از سازمان غذا و دارو است. علاوه بر این این شرکت موفق به اخذ گواهی نامه های ISO9001 / OHSAS18001 / ISO14001 ، استاندارد اتحادیه اروپا یا CE ، نشان استاندارد اتحاد دولتی روسیه GOST و کشورهای مشترک المنافع شده است.

آیا محصولات شرکت پلاستونیک دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد؟

بله شرکت پلاستونیک دارای 5 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. همچنین کارشناسان فنی این شرکت در تمامی مراحل پیش و پس از خرید محصولات آماده ارائه مشاوره های فنی به مشتریان گرامی هستند.

 

 

Summary
Review Date
Reviewed Item
پلاستونیک؛ شرکتی پیشرو در تولید تانکر و قطعات پلی اتیلنی
Author Rating
51star1star1star1star1star

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *