بروزرسانی:سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

چرا تانکر ده هزار لیتری پلی اتیلن بخریم؟

تانکر ده هزار لیتری

مزیت های تانکر ده هزار لیتری پلی اتیلن مخزن آب دات کام:

یکی از مهمترین مزیتهای منبع ده هزار لیتری پلی اتیلن نسبت به مخازن فلزی و فایبرگلاس وزن پایینتر آنهاست. این مسئله در کنار دوام و طول عمر چند برابری این منبع آب پلی اتیلن ده هزار لیتری باعث شده بسیاری از مردم برای ذخیره آب از این مخازن پلی اتینی 10000 لیتری استفاده کنند.لازم به ذکر است مزیتهایی که ذکر می گردد فقط در خصوص مخازن پلی اتیلنی صدق می کند که با مواد اولیه نو و فودگرید تولید شده اند مانند انواع مخازن شرکت پلاستونیک

تخلیه آسان مخزن 10000 لیتری در آدرس شما:

1- تخلیه روی ماسه یا خاک نرم :اگر به اندازه کافی ماسه نرم در اختیار داشته باشید می توانید با انباشت آنها در محل تخلیه مخزن ، سکو و سطح شیبدار برای تخلیه مخزن فراهم کنید و مخزن را مستقیما روی تپه شنی تخلیه کنید.

 2- استفاده از سکوی تخلیه :

لوازم مورد نیاز :  3 تا 6 عدد لاستیک فرسوده اتومبیل , و یا 4 عدد پالت پلاستیکی بزرگ برای احداث سکوی تخلیه

تخلیه مخازن پلی اتیلن با لاستیک
تخلیه مخازن پلی اتیلن بدون لیفتراک و جرثقیل

با کنار هم قرار دادن لاستیک ها سکویی نرم و انعطاف پدیر ایجاد کنید تا مخزن را ابتدا روی زمین پوشیده از لاستیک تخلیه کنید و سپس روی زمین منتقل کنید. و یا دو عدد پالت را در محل تخلیه مخازن کنار هم قرار داده و سپس دو پالت دیگر را روی آنها قرار دهید . سپس مخزن را ابتدا روی این پالتها و سپس روی زمین تخلیه کنید.

3- استفاده از سطح شیب دار :

   لوازم مورد نیاز : 2 عدد تخته بنایی یا دو قوطی فلزی4*4 یا بیشتر ( با طول 3 متر و یا بیشتر) ، 20 متر طناب ، 3 عدد لاستیک فرسوده اتومبیل

در این حالت می توانید با کمک دو عدد تخته بنایی یا قوطی فلزی4*4 سطح شیب داری درست کنید و مخزن را به آرامی با سر دادن یا غلتاندن روی زمین منتقل کنید. مخزن می بایست به کمک طناب و نیروی چهار نفر حین سر خوردن مهار شود ، تا به آرامی روی زمین تخلیه گردد. توجه فرماییذ محل نشستن مخزن روی زمین بهتر است توسط حداقل چهار عدد لاستیک ماشین پوشیده شده باشد ، تا هنگامی که مخزن روی زمین قرار می گیرد این لاستیک ها به صورت ضربه گیر و ترمز عمل نمایند.

توجه : اگر مخازن به صورت افقی تخلیه شوند با کمک چهار نفر می توانید آنها را به حالت عمودی برگردانید. 

پرهزینه بودن بارگیری و تخلیه در مخازن فلزی و فایبر گلاس :

  روشهای تخلیه ایی که مطرح شد در خصوص مخازن فلزی به دلیل وزن بسیار سنگین و برای مخازن فایبرگلاس به دلیل شکننده بودن بسیار دشوار بوده و یا عملیاتی و امکان پذیر نمی باشد.

مخازن پلی اتیلن ده هزار لیتری نیاز به تعمیر و نگهداری ندارند  :

مخزن فلزی 10000 لیتری یا منبع آهنی ده هزار لیتری  به دلیل بحث زنگ زدگی و خوردگی خصوصا در محل جوش ورقهای گالوانیزه به یکدیگر ، نیاز به تعمیر و نگهداری دوره ای دارند. در خصوص مخازن فلزی تجدید لایه های ضد خوردگی به صورت دوره ای در داخل مخزن و پس از تخلیه آب مخزن صورت می پذیرد.

مخزن 10000 فایبر گلاس : ایجاد ترکهای ریز در طولانی مدت از عوارض رایج مخازن فایبرگلاس است که می بایست به کمک الیاف و رزین بدنه مخازن فایبرگالس را نشتی گیری گردد.

 3-تخلیه با کمک جرثقیل و لیفتراک:

تخلیه با جرثقیل :

روش اول : اگر مخازن 10000 لیتری در حالت ایستاده بارگیری شده اند بهتر است مطابق تصویر پس از باز کردن هر دو درب، تسمه را از داخل آنها عبور داده و به قلاب جرثقیل متصل می نماییم . توجه فرمایید هنگام بالا کشیدن مخزن توسط جرثقیل می بایست حرکات پاندولی مخزن قبل از بالا رفتن و ارتفاع گرفتن به کمک سه نفر کاملا مهار گردد. از تخلیه مخزن در هنگام وزن باد شدید خودداری کنید.

مخزن ده هزار لیتری

روش دوم : اگر مخازن ده هزار لیتری در حالت افقی بارگیری شده اند بهتر است با استفاده از تسمه کمر مخزن با روش گره خفتی یا clove بسته شود و سپس با جرثقیل بالا کشیده شود. در این حالت وزن مخزن باعث سفت تر شدن تسمه به دور کمر مخزن می گردد. توجه فرمایید تسمه در میانه مخزن ( مرکز ثقل مخزن ) بسته شود و موقع بالا کشیدن مخزن گره یا ناصافی روی تسمه مانع از سفت تر شدن تسمه دور مخزن نشود. از تخلیه مخزن در هنگام وزن باد شدید خودداری کنید.

بارگیری تانکر ده هزار لیتری در خاور

تخلیه با لیفتراک :

پیشنهاد می گردد از لیفتراک با شاخکی با طول ۱٫۵ متر و یا بیشتر استفاده شود. در صورتی که شاخک ایفتراک کوتاه بود می توانید مطابق تصویر با کمک تسمه قسمت بالای مخزن ده هزار لیتری را مهار کنید.

تخفیف!
35,038,315 تومان
تخفیف!
35,714,973 تومان
تخفیف!
63,480,250 تومان
تخفیف!
66,756,960 تومان
Summary
product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
4 based on 6 votes
Brand Name
مخزن آب دات کام پلاستونیک
Product Name
تانکر ده هزار لیتری
Price
IRR 61960000
Product Availability
Available in Stock