بروزرسانی:چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳

چگونه برای منزلمان در تهران مخزن آب مناسب تهیه کنیم؟

تهران مخزن آب

خرید مخزن پلی اتیلن در تهران – ممکن است شما نیز مثل تعداد زیادی از همشهریان تهرانی با مشکل افت فشار آب ساختمان خود مواجه شده باشید. در هنگام مواجهه شدن با این دست از  مشکلات فنی ، اولین کاری که به ذهن هر کسی میرسد مشاوره گرفتن از تاسیساتی کارها برای حل مشکل است. آنها نیز به احتمال زیاد تهیه یک مخزن آب و اتصال پمپ به مخزن را پیشنهاد خواهند کرد.

در این مقاله ما به شما خواهیم گفت که چگونه برای منزل خود در شهر  تهران مخزن آب تهیه کنید و برای اینکار چه پارامترهایی را مد نظر قرار دهید. خرید یک مخزن پلی اتیلن در تهران از آنچه شما فکر می کنید ساده تر است پس در ادامه با ما همراه باشید.

پیش از هر چیزی باید در مورد جنس مخزن آب منزل یا ساختمان خود تصمیم گیری کنید. عموماً در سال های گذشته از مخازن فلزی برای ذخیره سازی آب ساختمان ها استفاده می شد ولی به دلیل مشکلات و هزینه های خرید و نصب اینگونه مخازن و همچنین ورود مخازن پلی اتیلن ، امروزه مخازن فلزی کمتر در مصارف ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند از اینرو ما در این نوشتار بیشتر مخازن آب پلی اتیلن را مد نظر قرار می دهیم هر چند که مواردی که ذکر خواهیم کرد تا حدود زیادی می تواند برای خرید مخازن فلزی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

۱. برآورد حجم آب مورد نیاز : مطابق اعلام شرکت آب و فاضلاب تهران برای هر واحد به ۲۵۰ لیتر آب ذخیره قبل از پمپ نیاز داریم.

۲.پیدا کردن مکان مناسب برای نصب مخزن آب: مکان استاندارد نصب در اتاق تاسیسات است. ولی اگر در ساختمان شما چنین فضایی پیش بینی شده این فضا ها را بررسی فرمایید: نزدیک پمپ آب و در حیاط خلوت ، نزدیک پمپ در پیلوت ، پشت بام

(توجه: در صورت نداشتن فضای کافی برای نصب مخزن و یا کوچک بودن دربهای ورودی به مکان نصب مخزن ما به شما مخازن آب پلی اتیلن مکعبی را پیشنهاد می کنیم. این مخازن از تمامی دربهای استاندارد قابل عبور بوده و میتوانند در فضاهای غیر قابل استفاده نیز نصب شوند. شما می توانید در صفحه “مخزن آب مکعبی” ابعاد دقیق این مخازن را مشاهده نمایید)

۳. بررسی محدودیتهای مسیر انتقال مخزن و محل نصب در نظر گرفته شده و اندازه گیری طول عرض و ارتفاع مکان نصب و ابعاد مسیر انتقال

۴.پیدا کردن مخزن با حجم و ابعاد مناسب در ساختمانمان با کنترل جدول ابعاد و قیمت مخزن پلی اتیلن در سایت مخزن آب دات کام و یا تماس تلفنی با کارشناسان فروش و استفاده از مشاوره رایگان
۵. ثبت سفارش اینترنتی یا تلفنی و یا حضوری

۶. دریافت مخزن درب ادرس در سریعترین زمان

تهران مخزن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *