بروزرسانی:جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

مخزن آب مکعبی افقی | قیمت و ابعاد مخازن مکعبی

مخزن آب مکعبی افقی به دلیل ارتفاع و عرض کم برای بسیاری از مکان هایی که مشکل ارتفاع دارند و یا عرض درب های ورودی و مکان نصب کم می باشد گزینه بسیار مناسبی هستند. البته مخازن آب مکعبی افقی به نسبت سایر مخازن آب پلی اتیلن نظیر مخازن افقی و مخازن عمودی قیمت بالاتری دارند زیرا به دلیل نوع طراحی و ساختار آنها، نیاز به استفاده از مواد اولیه بیشتری در تولید آن است.

درحال حاضر در فروشگاه مخزن آب دات کام انواع مخازن آب مکعبی افقی بهترین تولیدکنندگان مخازن پلی اتیلن در ایران موجود و آماده فروش می باشند. کلیه مخازن با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می شوند تا مشتریان گرامی با خیال راحت و اطمینان کامل بتوانند خرید آسان و لذت بخشی را تجربه نمایند.

ویژگی های مخازن آب مکعبی افقی:

۱-نصب سریع و آسان
۲- کاملاً یکپارچه و بدون درز
۳- انتقال حرارت نسبتاً پایین
۴- قابلیت حمل و نقل آسان
۵-مقاوم در برابر اسیدها، بازها و مواد خورنده
6-عرض و ارتفاع بسیار کم برای نصب در انواع فضاها
7- حک تاریخ تولید و مقدار حجم  بر روی  بدنه  محصول
8- تهیه شده از مواد اولیه کاملاً بهداشتی  (food grade)
9- دارای 5 سال گارانتی  و ۱۰ سال خدمات پس از فروش
10- مخازن سه لایه کاملاً بهداشتی دارای لایه مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش ( آنتی یو  وی ) و ضد جلبک ( جهت  نگهداری آب شرب)

انواع مخازن مکعبی افقی

در حال حاضر در فروشگاه مخزن آب دات کام مخازن مکعبی افقی از 200 لیتر تا 2000 لیتر موجود می باشند. شما می توانید مشخصات، ابعاد و قیمت انواع مخازن مکعبی افقی را در جدول زیر مشاهده نمایید.

یکی دیگر از انواع مخازن پلی اتیلن با عرض کم مخازن آسان رو هستند. علاوه بر مخازن مکعبی افقی، مخازن آسان رو عمودی و کتابی نیز می توانند انتخاب مناسبی برای عبور و نصب در فضاهای باریک هستند. برای مشاهده ابعاد و قیمت مخزن آسانرو طبرستان و پلاستونیک کلیک نمایید.

نام محصول

طول
(cm)
عرض
(cm)
ارتفاع
(cm)
قیمت

(تومان)
مخزن 300 لیتری مکعبی افقی سه لایه6060111تماس بگیرید
مخزن 450 لیتری مکعبی افقی سه لایه1506061تماس بگیرید
مخزن 500 لیتری مکعبی افقی سه لایه1527454تماس بگیرید
مخزن 800 لیتری مکعبی افقی سه لایه1709070تماس بگیرید
مخزن 1000 لیتری مکعبی افقی سه لایه18510267تماس بگیرید
مخزن 1500 لیتری مکعبی افقی سه لایه21011377تماس بگیرید
مخزن 2000 لیتری مکعبی افقی سه لایه23012683تماس بگیرید

مخزن مکعبی افقی 300 لیتری
مخزن مکعبی افقی 300 لیتری

 

مخزن مکعبی افقی 500 لیتری
مخزن مکعبی افقی 500 لیتری

پرفروش ترین مخازن مکعبی افقی مخزن آب دات کام

مخزن آب 800 لیتری مکعبی افقی
مخزن آب 800 لیتری مکعبی افقی
مخزن آب مکعبی افقی 1000 لیتری
مخزن آب مکعبی افقی 1000 لیتری
مخزن 1500 لیتری مکعبی افقی
مخزن 1500 لیتری مکعبی افقی

 

مخزن مکعبی افقی کوتاه 2000 لیتری
مخزن مکعبی افقی کوتاه 2000 لیتری

نکاتی که پیش از خرید مخزن آب مکعبی افقی نیاز است بدانید

با توجه به اینکه عموماً مخزن مکعبی افقی برای نصب در فضاهای خاصی نظیر موتورخانه ها، زیر راه پله ها و اتاق های تاسیسات در نظر گرفته می شود باید همواره نکات زیر را در نظر بگیرید:

1- کلیه درب ها و مکان هایی که قرار است مخارن مکعبی از آنها عبور نماید باید اندازه گیری شوند و با توجه به ابعاد مخزن بررسی شوند که آیا امکان عبور وجود دارد یا خیر.

2- در کنار مخزن هیچ گونه شعله و حرارتی نباید وجود داشته باشد. زیرا گرمای بیش از حد می تواند باعث آسیب رسیدن به مخزن شود.

3- محل نصب مخزن مکعبی نباید هیچ گونه شیب و یا پستی بلندی داشته باشد. همچنین نباید زیر مخزن آجر و یا تخته ای قرار داده شود تا ارتفاع مخزن افزایش یابد. در این حالت حتماً باید سراسر سطح زیرین مخزن پوشانده شده باشد و هیچ قسمتی از آن بر روی هوا معلق باقی نماند

4- در صورت نصب مخزن در پارکینگ و در کنار خودروها، حتماً نکات ایمنی برای جلوگیری از برخورد با مخزن رعایت شود.

5- نیاز هست حتماً بالای درب مخزن حداقل 15 الی 20 سانتی متر فضای خالی در نظر بگیرید تا در صورت نیاز به بازدید داخل مخزن یا تعویض شناور یا قطع کن بدون مشکلی بتوانید اقدامات لازم را انجام دهید.

مخزن آب مکعبی افقی کوتاه

خرید انواع مخازن آسان رو، مکعبی یا کتابی

برای خرید انواع مخازن مکعبی افقی، مخازن مکعبی ایستاده یا مخازن آسان رو کافی است با شماره 02144548922 تماس حاصل نمایید.

اگر حجم ذخیره سازی مخزن آب مکعبی افقی پاسخ گویی نیاز شما نباشد:

فرض کنید نیاز به ذخیره سازی حجم بالایی ( مثلاً 10000 لیتر آب) داشته باشید و فقط مخازن مکعبی افقی امکان عبور و نصب داشته باشند. در این حالت می توانید اقدام به خرید و نصب چند عدد مخزن آب مکعبی نمایید و سپس آن ها را به وسیله یک شاه لوله به راحتی به هم متصل نمایید. در این حالت علاوه بر اینکه حجم مورد نیاز شما تامین می شود به راحتی می توانید در زمان هایی که نیاز دارید مثلاً برای شستشو و یا تعمیرات یک مخزن مکعبی افقی را از مدار خارج نمایید بدون هیچ گونه وقفه ای در فرایند نگهداری و انتقال آب، کار خود را انجام داده و سپس مجدداً مخزن را متصل کرده و از تمام ظرفیت آن استفاده نمایید.

برای مطالعه بیشتر در این خصوص می توانید مقاله  افزایش حجم ذخیره سازی مخزن آب با استفاده از اتصال مخازن به یکدیگر مطالعه نمایید.

ما در فروشگاه مخزن آب دات کام آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان در خصوص خرید و نصب انواع مخازن ذخیره سازی اعم از مخزن آب، مخزن اسید و مواد شیمیایی و… هستیم. پس با ما در تماس باشید

(10 خط) 02144548922
مخزن آب دات کام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *