بروزرسانی:جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

چرا در تهران مخزن آب پلی اتیلن خیلی بیشتر از مخزن آب فلزی مورد استقبال قرار گرفت؟

تهران مخزن آب پلی اتیلن

  تا همین چند سال پیش اگر به پشت بام های خانه های برخی از مناطق شهر تهران که مشکل افت فشار آب ساختمان داشتند، نگاهی انداخته میشد تنها شاهد نصب مخازن آب فلزی بر روی این پشت بام ها می بودیم. اما چند سالی است که در تهران مخزن آب پلی اتیلن خیلی بیشتر بر روی این پشت بام ها مشاهده می شود و کسانی که قبلاً از مخازن فلزی برای ذخیره آب شرب منزلشان استفاده می کردند نیز در صورت نیاز به تعویض مخزن قدیمی ، تمایل به نصب مخازن پلی اتیلن به جای مخازن فلزی دارند. در این مقاله به مقایسه مخزن آب پلی اتیلن با مخزن آب فلزی و دلایل جایگزینی آنها با مخازن فلزی خواهیم پرداخت.

  همانطور که گفته شد در گذشته تولید و استفاده از مخازن آب فلزی (ورق آهنی گالوانیزه) رواج بیشتری داشت. کم دوام بودن ، نصب و جابجایی پر هزینه و دشوار ، تغییر طعم آب به دلیل خوردگی و زنگ زدگی و همچنین سوراخ شدن ناشی از این پوسیدگی ها و مشکلات بهداشتی ناشی از این پوسدگی دیواره ها و… موجب گردید به تدریج استقبال کمتری از این مخازن در تهران بشود.

  بعد از ورود صنعت روتومولدینگ در ایران تاسیس کارخانه تولید مخازن پلی اتیلن در طبرستان مازندران، با استفاده از پلی اتیلن امکان تولید مخزن آب پلی اتیلن که کاملا ضد خوردگی نیز می باشد، با قیمت بسیار مناسبتر از مخازن استیل ، فایبر گلاس و حتی گالوانیزه مهیا شده است . بنا به دلایل فوق مخزن پلی اتیلن در تهران طرفداران بسیازی پیدا کرده اند . همچنین امکان تولید در اشکال متنوع یکی دیگر از دلایل محبوبیت مخازن پلی اتیلنی شده است . به عنوان مثال مخازن آب مکعبی پلی اتیلنی تقریباً در هر فضایی حتی فضاهای کوچک و باریک قابل استفاده می باشد.در ادامه به بررسی مزیتهای مخزن آب پلی اتیلن خواهیم پرداخت.

چرا در تهران مخزن آب پلی اتیلن خیلی بیشتر از مخزن آب فلزی مورد استقبال قرار گرفت؟

بهداشتی بودن، قیمت بسیار مناسب، تنوع در شکل و قالب، جابجایی و حمل و نصب بسیار آسان به همراه طول عمر و دوام بسیار بالا موجب گردید استفاده از مخازن آب پلی اتیلن خیلی بیشتر از انواعی که پیش تر ذکر گردید مورد توجه بازار تهران و مصرف کنندگان محترم تهرانی قرار گیرد.

  • دوام و طول عمر بالا
  • قیمت بسیار مناسب
  • نشان ملی استاندارد و تاییدی بهداشت
  • تنوع در شکل و قالب
  • جابجایی ، حمل و نصب بسیار آسان

چه مخازن آبی در تهران بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند؟

بیشترین فروش مخازن آب در تهران بیشتر شامل مخازن افقی و عمودی 1000 لیتری و 2000 لیتر می باشد ضمن اینکه با توجه به اینکه در بعضی از مناطق تهران به دلیل وجود بافت های فرسوده و عدم پیش بینی فضایی به عنوان اتاق تاسیسات، مخزن آب مکعبی نیز به مورد توجه قرار گرفته است.

برای مشاهده با کیفیت بالای ویدیو پرفروش ترین مخازن آب پلی اتیلن و پلاستیکی می توانید از قسمت تنظیمات ویدیو کیفیت بالاتری را انتخاب نمایید.

پرفروش ترین مخازن آب پلی اتیلن 2000 لیتری پلاستونیک

پرفروش ترین مخازن آب پلی اتیلن 1000 لیتری پلاستونیک

هم اکنون سایت مخزن آب دات کام به عنوان مرجعی مطمئن برای همشهریان عزیز تهرانی برای خرید مخزن آب پلی اتیلنی شناخته شده است.

برای مشاهده قیمت محصولات شما می توانید بر روی  لیست قیمت فروش مخازن و وان های پلی اتیلنی در تهران کلیک نمایید و ازابعاد و سایز محصولات نیز اطلاع پیدا نمایید.

 

 

پرسش های متداول

چرا در تهران مخزن آب پلی اتیلن خیلی بیشتر از مخزن آب فلزی مورد استقبال قرار گرفت؟

زیرا مخازن پلی اتیلن دارای مزایایی همچون؛ دوام و طول عمر بسیار بالا _ قیمت بسیار مناسب _ نشان ملی استاندارد و تاییدی بهداشت _ تنوع در شکل و قالب _ جابجایی ، حمل و نصب بسیار آسان هستند و موجب گردید استفاده از مخازن آب پلی اتیلن خیلی بیشتر از انواعی دیگر مورد توجه بازار تهران و مصرف کنندگان محترم تهرانی قرار گیرد.

چه نوع مخازن آب پلی اتیلنی در تهران بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند؟

بیشترین فروش مخازن آب در تهران شامل مخازن افقی و عمودی 1000 لیتری و 2000 لیتر می باشد ضمن اینکه با توجه به اینکه در بعضی از مناطق تهران به دلیل وجود بافت های فرسوده و عدم پیش بینی فضایی به عنوان اتاق تاسیسات، مخزن آب مکعبی و آسانرو نیز به مورد توجه قرار گرفته است.م

راحت ترین و سریعترین روش خرید مخازن پلی اتیلن در تهران به چه صورت است؟

در حال حاضر راحت ترین و مطمئن ترین روش خرید مخازن پلی اتیلن در تهران و البرز، مراجعه به فروشگاه مخزن آب دات کام است. این فروشگاه تنها فروشگاه اینترنتی عرضه محصولات پلی اتیلنی در ایران است که امکان خرید حضوری، تلفنی و اینترنتی را مهیا کرده و کلیه سفارشات در این شهرها را تنها پس از چند ساعت از زمان ثبت سفارش و در همان روز درب آدرس مشتری با کمترین هزینه و یا حتی رایگان (سفارشات بیش از 800 هزار تومان) تحویل می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *