بروزرسانی:سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

وان شیلاتی و وان آبکاری پلی اتیلن

وان پلی اتیلن و وان پرورش ماهی

وان پلی اتیلن

    وان پلی اتیلن یکی از محصولات بی نظیر و پر کاربرد می باشد. این وانها در کشاورزی و شیلات و پرورش انواع آبزیان و صنعت ( وان آبکاری و وان تولید پنیر و وان شستشوی میوه و سبزیجات و …. ) دارای کاربرهای متفاوت می باشد. علاوه بر مصارف یاد شده این صنعت برای مصارف خانگی نیز وان حمام و استخر بازی کودکان را تولید و به بازار عرضه داشته است.

وان تولید شده از پلی اتیلن یکی از جدیدترن و با کیفیت ترین محصولاتی می باشد که به تازگی توسط مهندسان صنایع کشورمان تولید و طراحی می شود. هر چند که این محصول در کشورهای خارجی از زمان های نه چندان دور مورد استفاده قرار می گرفت. شما نیز می توانید با توجه به صنعتی که در آن فعالیت می کنید وان پلی اتیلنی خود را سفارش داده و در کم ترین زمان ممکن آن را از ما دریافت نمایید. وان های پلی اتیلن به دلیل داشتن طراحی منحصر به فرد خود توانسته اند کارایی و عملکرد بسیار بهتر و مناسب تری را در مقایسه با دیگر گزینه ها داشته باشند . به همین دلیل نیز در مدت زمان بسیار کوتاهی توجه و نظر بسیاری از صنایع را به سوی خود جلب کرده اند.

ماده اولیه وان : پلی اتیلن 3840 دارای تاییدیه بهداشت

   پلی اتیلن از ترکیب مونومرهای اتیلن در شرکتهای بزرگ پتروشیمی تولید می شود. اسم عام آن پلاستیک می باشد. پلی اتیلن یکی پرکاربردترین محصولاتی است که از مشتقات نفت در کاخانه های پتروشیمی تولید می شود. پلی اتیلن 3840 FOODGRDE  چندین دهه می باشد که در کشورمان در برخی شرکتهای پتروشیمی تولید می شود. امروزه نیز شاهد استفاده از پلی اتیلن در بسیاری از صنایع به خصوص در تولید وان و مخازن آب و ذخیره مایعات هستیم. پلی اتیلن با داشتن ویژگی های بسیار منحصر به فرد خود توانسته است مورد توجه بسیاری از تولید کنندگان و عموم مردم واقع شود. شما می توانید لیستی بسیار طولانی از محصولات را مشاهده کنید که از پلی اتیلن ، ساخته شده باشند.

انواع وان پلی اتیلن

   همان طور که در بخش های قبلی نیز به این موضوع اشاره شد وان پلی اتیلن در اشکال و طرح های مختلف تولید و طراحی می شود که هر یک از آن ها در صنایع بسیار مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

وان پلی اتیلن

از انواع وان های پلی اتیلن می توانیم به موارد مانند زیر اشاره داشته باشیم:

  • وان پلی اتیلن آبکاری: به دلیل خاصیت ضد خوردگی پلی اتیلن در بسیاری از صنایع آبکاری این وان مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید اندازه و ابعاد این مدل از وان مورد نیاز خود را سفارش دهید.
  • وان پلی اتیلن صنایع غذایی: در بسیاری از کارخانه ها مواد غذایی جهت ذخیره سازی و یا نگهداری مواد غذایی از وان های پلی اتیلن استفاده می شود و کارایی بسیار زیادی را نیز دارد.
  • انواع وان صنعتی پلی اتیلن : بسیاری از کارخانه های برای ذخیره سازی مواد اسیدی و قلیایی خود از ابعاد بسیار مختلف وان های پلی اتیلن استفاده می کنند که بایستی نکات ایمنی را نیز هنگام استفاده از این محصول به کار بگیرند.
  • وان پلی اتیلن در صنعت دامپروری: بسیاری از پرورش دهندگان دام ها از این محصول جهت ذخیره سازی آب مورد نیاز دام های خود استفاده می کنند.
  • وان شیلاتی پلی اتیلن : صنعت شیلات یکی از پر مصرف کنندگان وان های پلی اتیلن می باشد که شما می توانید شاهد کارایی و استفاده این محصول در صنعت شیلات می باشید.

    شما می توانید با توجه به صنعتی که در آن فعالیت می کنید، وان پلاستیکی مورد نیاز خود را تهیه و خریداری کنید هم چنین می توانید با توجه به فضایی که میخواهید این محصول را در آن جا مستقرر کنید ابعاد و اندازه های خود را جهت ساخت وان سفارش داده تا ما طبق سفارش دریافتی  اقدام به تولید و طراحی آن نماییم.

کاربرد وان های پلی اتیلن

   صنعت شیلات یکی از پر رونق ترین و مهم ترین صنایع در کل جهان می باشد. این صنعت در کشورهایی که با دریای های آزاد جهان در ارتباط هستند از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار می باشد که کشور ما نیز یکی از این کشورها است. به همین دلیل شاهد صید مقادیر زیادی ماهی و انواع محصولات دریایی هستیم. در بسیاری از موارد آبزیان صید شده از دل دریا را در این وانها نگهداری و منتقل می نمایند. وان پلی اتیلن امروزه بسیار مورد توجه کارفرمایان صنعت شیلات قرار گرفته است که دلیل این امر نیز داشتن مزیت های این محصول است. وان شیلات معمولا دارای اندازه های بزرگ تری نسبت به وان های دیگر صنایع اند.  شما می توانید کاربردهای ذیگر  وان پلی اتیلن شیلاتی را در پرورش ماهی، زالو، میگو، تراف بچه ماهی و آبشخور نیز مشاهده کنید؛ که به این منظور انواع وان شیلاتی که در بازار با نام وان پرورش ماهی نیز شناخته می شود طراحی و تولید می شوند که از جمله آن ها می توانید به وان پلاستیکی پرورش ماهی، وان میگو، وان زالو و غیره اشاره کرد.

وان آبکاری

    صنعت آبکاری یکی از پر رونق ترین صنایع می باشد. در این صنعت سطوح مختلف اجسام را با لایه های فلز و غیر فلزی با ضخامتهای بسیار کم پوشش می دهند و یا اصطلاحا  آبکاری می کنند. هدف از آبکاری سطوح دلایل مختلفی می تواند داشته باشد مانند: افزایش مقاومت در برابر خوردگی ( زنگ زدگی ) و یا زیبایی ( ایجاد سطوح براق و صیقلی)  . امروزه شما می توانید در بسیاری از کارخانه های تولیدی، شاهد عملیات مربوط به آبکاری باشید. لوازم مورد نیاز در این صتعت وان پلی اتیلن ، فیلتر، چربی گیر، پمپ و غیره اشاره کرد که هریک از تجهیزات برای انجام فرایند آبکاری در هر صنعتی الزامی بوده و بایستی قبل از انجام این کار آن ها را تهیه و داشته باشید. یکی از ضروری ترین وسایل مورد نیاز برای این کار وان آبکاری می باشد که در اصلاح وان آبکاری نیز گفته می شود. شما می توانید با توجه به نوع صنعتی که در آن هستید وان آبکاری مورد نیاز خود را از ما تهیه و خریداری نمایید . وان ها به روش قالبگیری دورانی و یا اکستروژنی ( جوشکاری ورق پلی اتیلن ) تولید می شوند.

 یکی از مدرن ترین و به روز ترین وان های آبکاری وان پلی اتیلن می باشد. این وان از پلی اتیلن 3840 فودگرید تولید می شود. شما می توانید وان پلی اتیلن را در اولویت های انتخابی خود برای خرید وان آبکاری قرار دهید. جنس این وان به گونه ای است کاملا ضدخوردگی است و همچنین در برابر الکتریسیته نا رسانا می باشد. ما وان آبکاری پلی اتیلن را با استفاده از آخرین و پیشرفته ترین تکنولوژی که در صنعت قالب گیری دروانی وجود دارد تولید می کنیم.  استفاده از وان پلی اتیلن در کشورهای خارجی برای صنعت آبکاری رونق بسیار زیادی دارد.

وانهای پلی اتیلن موجود در فروشگاه مخزن آب دات کام

  ابعاد بیرون در بیرون وانهای پلی اتیلن ( فضایی که اشغال می کنند ) :

” جهت ثبت سفارش لطفا با شماره های 02144548922- 02144540797 -02144541375 تماس حاصل فرمایید.”

مزیت استفاده از وان شیلاتی ساخته شده از پلی اتیلن

   همان طور که در بخش های قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، وان شیلاتی به دلیل داشتن مزیت های بسیار فراوانی در صنعت شیلات بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

 

از مزیت های و فواید استفاده از وان پلی اتیلن شیلاتی می توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • داشتن تنوع در ابعاد و اشکال
  • داشتن گارانتی و ضمانت نامه
  • وزن بسیار کم و جابجایی آسان
  • ضد زنگ و دارای طول عمر بالا
  • نصب آسان و راحت
  • مقاومت بسیار بالا در مقابل خوردگی
  • قیمت بسیار مناسب در مقایسه با وان های استیل

تولید وان پلی اتیلن به روش WELDING یا جوش دادن ورق پلی اتیلنی به روش اکستروژن

   مقاومت و دوام وان پلی اتیلن از مهم ترین موضوعاتی می باشد که هر مصرف کننده ای به آن توجه می کند و دوست دارد محصولی را تهیه کند که از مقاومت و پایداری بسیار زیادی برخوردار باشد. و وان پلی اتیلن نیز از مقاوم ترین و با کیفیت ترین محصولات تولید شده می باشد چرا که در تولید و طراحی این محصولات از جوش های اکستروژن استفاده شده است . جوش اکستروژن یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین جوش های مورد استفاده در صنایع تولیدی می باشد. مخزن آب دات کام  با استفاده از جوش اکستروژن توانسته است ، مقاومت و دوام محصولات پلی اتیلن تولیدی خود را چندین برابر افزایش دهند؛ که این موضوع را می توان به راحتی در محصولات تولید شده به کمک این جوش پلاستیک مشاهده کرد. البته استفاده از جوش پلی اتیلن برای تولید وان در کشورهای خارجی به خصوص کشور آلمان از سال های بسیار دور انجام می شده است که این امر در برند و شناخته شدن محصولات آلمانی در زمینه تولید وان پلی اتیلن شده است.

وان پلی اتیلن

وان پلاستیکی 60 لیتر

801,200 تومان
1,157,800 تومان

وان پلی اتیلن

وان پلاستیکی 150 لیتر

1,377,000 تومان

وان پلی اتیلن

وان پلاستیکی 200 لیتر

1,900,000 تومان

وان پلی اتیلن

وان پلاستیکی 700 لیتر

3,894,000 تومان
4,041,200 تومان

وان پلی اتیلن

وان پلاستیکی 800 لیتر

5,450,900 تومان

وان پلی اتیلن

وان پلاستیکی 1000 لیتر

5,900,000 تومان
7,331,000 تومان

وان پلی اتیلن

وان پلاستیکی 1500 لیتر

8,981,100 تومان

وان پلی اتیلن

وان پلاستیکی 2000 لیتر

12,969,400 تومان

 

پرسش های متداول

وان ها شیلاتی از چه مواد ساخته می شوند؟ آیا بهداشتی می باشند؟

ماده اولیه وان ها پلی اتیلن 3840 دارای تاییدیه بهداشت می باشد. پلی اتیلن از ترکیب مونومرهای اتیلن در شرکتهای بزرگ پتروشیمی تولید می شود. اسم عام آن پلاستیک می باشد. پلی اتیلن 3840 FOODGRDE  چندین دهه می باشد که در کشورمان در برخی شرکتهای پتروشیمی تولید می شود.

انواع وان های پلی اتیلن که کاربرد های گوناگونی دارند؟

وان پلی اتیلن آبکاری _ وان پلی اتیلن صنایع غذایی _ انواع وان صنعتی پلی اتیلن _ وان پلی اتیلن در صنعت دامپروری _ وان شیلاتی پلی اتیلن

مزیت و فواید استفاده از وان پلی اتیلن شیلاتی چه می باشد ؟

داشتن تنوع در ابعاد و اشکال _ داشتن گارانتی و ضمانت نامه _ وزن بسیار کم و جابجایی آسان _ ضد زنگ و دارای طول عمر بالا _ نصب آسان و راحت _ مقاومت بسیار بالا در مقابل خوردگی _ قیمت بسیار مناسب در مقایسه با وان های استیل

Summary
Review Date
Reviewed Item
وان پلی اتیلن ، مزایا و کاربردها
Author Rating
51star1star1star1star1star

2 thoughts on “وان شیلاتی و وان آبکاری پلی اتیلن

  1. مدیر میگوید:

    سلام. بله تحمل نگهداری در آن دما را دارد ولی نباید بیش از دو سوم وان پر شود. برای استفاده از تمامی حجم وان نیاز هست از ساپورت دور وان استفاده کرد

  2. آبتین میگوید:

    سلام
    آیا وان 1000 لیتری توان نگهداری آب گرم تا 50 درجه را دارد و می‌تواند مستقلا روی سطح قرار گیرد یا نیاز به ساپورت کناری دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *