راهنمای خرید مخزن آب پلی اتیلن به همراه اتصالات و لوازم جانبی

تعیین حجم مخزن

در شهر تهران مطابق اعلام شرکت آب و فاضلاب، یک خانواده 5 نفره نیاز به داشتن حجم ذخیره ای برابر 250 لیتر می باشد. یعنی هر فرد 50 لیتر. این میزان می تواند در شهرهای مختلف متفاوت باشد. ساعات قطعی آب ، میزان فشار شبکه شهری و … از آیتمهای تعیین کننده حجم ذخیره سازی می باشند. در صورتی که نیاز باشد کل مصرف یک روز را برای هر نفر ذخیره داشته باشید می توانید به ازای هر نفر 150 لیتر در نظر بگیرید. یعنی یک خانواده 5 نفره 750 لیتر.

بررسی ابعاد مخزن

ابعاد مخازن (طول، عرض/قطر، ارتفاع) را به دقت یادداشت کرده و با فضای محل نصب مخزن و همچنین درب های ورودی و راهروها مقایسه نمایید. بهتر است فضای بیشتری بر روی درب مخزن برای بازدید و سرویس فلوتر در دسترس باشد.

تعیین تعداد لایه مورد نیاز

عمدتاً مخازن به دو صورت تک لایه و سه لایه تولید می شوند.ضخامت این دو با یکدیگر یکسان است و تنها تفاوت بین مخازن تک لایه و سه لایه وجود یک لایه تیره رنگ در مخازن سه لایه جهت جلوگیری از نفوذ نور است. نور شرایط را برای رشد جلبک ها فراهم می کند و مزه آب را تغییر می دهد به همین دلیل برای آب شرب باید از مخازن سه لایه استفاده کرد.برای مواد شیمیایی خورنده سازگار با پلی اتیلن با چگالی نزدیک به چگالی آب (چگالی 1) از مخازن تک لایه و سه لایه می توان استفاده کرد. تنها در مخازن تک لایه امکان مشاهده سطح مایع درون مخزن وجود دارد.
همچنین برای مواد شیمیایی با چگالی بیشتر از آب، مخازن سوپریور پلاستونیک را پیشنهاد می کنیم.

تفاوت مخزن پلی اتیلن سه لایه با تک لایه

توجه: در صورتی که از چگالی ماده ای که می خواهید ذخیره سازی نمایید اطلاع ندارید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از سازگاری کامل آن اطمینان حاصل نمایید.

تعیین اتصالات، محل نصب و لوازم جانبی

مخازن تولید شده در کارخانه به صورت پیش فرض فاقد اتصالات ورودی و خروجی هستند و مطابق درخواست مشتریان عزیز امکان نصب این اتصالات بر روی مخازن قبل از ارسال در انبار کارخانه وجود دارد. قطر رایج اتصالات ورودی و خروجی برای کاربری خانگی مخازن ۱/۲ اینچ ، ۳/۴ اینچ و یا ۱ اینچ می باشد. در صورت نیاز امکان نصب قطع کن مکانیکی (شناور) ، سرریز، ونت ، شیر تخلیه و فیلتر آب نیز مطابق سفارش مشتریان عزیز در انبار کارخانه وجود دارد.

توجه :در صورتی که می خواهید اقدام به ذخیره سازی موادی نمایید که خاصیت خورندگی دارند از اتصالات و لوازم جانبی مقاوم در برابر خوردگی استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم این اتصالات را با راهنمایی کارشناسان فروش انتخاب نمایید.
توجه :سایز فیتینگ ورودی و قطع کن مکانیکی (شناور) که با عنوان فلوتر نیز شناخته می شود باید یکسان باشد.

 

نحوه پرداخت و تصفیه حساب

به دو روش می توانید اقدام به پرداخت مبلغ سفارش خود نمایید. پرداخت اینترنتی و پرداخت کارت به کارت یا واریز به حساب.

1-روش پرداخت اینترنتی (با پرداخت اینترنتی روند رسیدگی و ارسال محصولات سریعتر انجام خواهد شد)

-پرداخت کل مبلغ به صورت اینترنتی بعد از افزودن به سبد خرید و تسویه حساب محصول

-پرداخت اینترنتی بیعانه از طریق قسمت پرداخت بیعانه (پرداخت آنلاین بیعانه)

2-روش پرداخت از طریق کارت به کارت یا واریز به حساب

-پرداخت کل مبلغ به شماره کارت 6104337855592273 و یا شماره حساب 0197429471 به نام شرکت پلاست نیک ساری نزد بانک ملت و اعلام شماره پیگیری یا چهار رقم آخر شماره کارت به شماره 02144548922.

-پرداخت مبلغی به عنوان بیعانه و پرداخت مابقی در محل تحویل به صورت نقدی و یا از طریق دستگاه کارت خوان. ( فقط در شهر تهران)
* پس از پرداخت بیعانه لطفاً کد پیگیری یا 4 رقم آخر شماره کارت خود را به شماره 02144548922 اعلام نمایید

نحوه ارسال بار به مشتری

1-محصولات کم وزن و کم حجم : مخازن پلی اتیلنی 400 لیتری و کمتر، وان 500 لیتری و کمتر، وان حمام، مخازن تحت فشار 300 لیتری و کمتر و سایر لوازم جانبی جز این دسته از محصولات می باشند.

  • شرایط ارسال رایگان در تهران و کرج : سفارشات بیش از 1,500,000 تومان (محصولات منتخب) تا درب آدرس مشتری در شهرهای تهران، کرج و ساری رایگان می باشد. همچنین مشتریان گرامی در این شهرها می توانند از خدمات پرداخت در محل استفاده نمایند. برای مبالغ کمتر از 1,500,000 تومان و سفارشات غیر فوری به ازای هر کیلوگرم 18000 تومان هزینه پستی تا درب آدرس مشتری دریافت خواهد شد. برای موارد ارسال فوری در سفارشات کمتر از 1,500,000 تومان هزینه ارسال 120,000 تومان می باشد.  شرایط تسویه در محل: تنها با پرداخت 20% از ارزش کالا (بیعانه) امکان پرداخت مابقی ارزش فاکتور درب آدرس مشتری  میسر می باشد.
  • شرایط ارسال در مراکز استان و شهرهای تحت پوشش: کلیه محصولات کم وزن و کم حجم در شهرهای تحت پوشش به این صورت است که نیمی از هزینه ارسال توسط مشتری و نیمی توسط شرکت مخزن آب دات کام پرداخت می شود. برای اطلاع از شهرهای تحت پوشش با شماره 02144548922 تماس حاصل نمایید و یا اینجا را کلیک نمایید. در این نوع روش ارسال نیاز هست کل مبلغ سفارش پرداخت شود.
  • شرایط ارسال از طریق پست در مناطق شهری (محصولات کم وزن و کم حجم): به ازای هر کیلوگرم، 18000 تومان هزینه پستی دریافت می گردد. محل تحویل درب آدرس مشتری است.
  • شرایط تسویه در محل: تنها با پرداخت 20% از ارزش کالا (بیعانه) امکان پرداخت مابقی ارزش فاکتور درب آدرس مشتری در همه شهرهای ایران میسر می باشد. این روش تنها در صورتی است که روش ارسال به صورت پستی انتخاب شده باشد. در صورت ارسال از طریق باربری امکان تسویه در محل وجود ندارد.

2-محصولات حجیم و سنگین: کلیه مخازن و وان های پلی اتیلنی بیش از 600 لیتر، مخازن تحت فشار 500 لیتری و بیشتر جز این دسته از محصولات می باشند.

  • شرایط ارسال رایگان در تهران و کرج : سفارشات بیش از 1,500,000 تومان (محصولات منتخب) تا درب آدرس مشتری در شهرهای تهران، کرج و ساری رایگان می باشد. همچنین مشتریان گرامی در این شهرها می توانند از خدمات پرداخت در محل استفاده نمایند.
  •  شرایط تسویه در محل در تهران و کرج: تنها با پرداخت 20% از ارزش کالا (بیعانه) امکان پرداخت مابقی ارزش فاکتور درب آدرس مشتری  میسر می باشد.
  • شرایط ارسال در مراکز استان و شهرهای تحت پوشش: مخازن پلی اتیلن و وان های پلاستیکی تا 3000 لیتر و مخازن تحت فشار تا 500 لیتر در شهرهای تحت پوشش به این صورت است که نیمی از هزینه ارسال با مشتری و نیمی از آن توسط شرکت مخزن آب دات کام ارسال می شود. برای اطلاع از شهرهای تحت پوشش با شماره 02144548922 تماس حاصل نمایید و یا اینجا را کلیک نمایید. در این نوع روش ارسال نیاز هست کل مبلغ سفارش پرداخت شود. سایر محصولات با کمترین هزینه ممکن و از طریق سایر دقاتر باربری ارسال خواهند شد.

توجه: محصولاتی که شامل حمل رایگان نمی باشند در قسمت توضیحات محصول به این مساله اشاره شده است.