بروزرسانی:چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳

نشت آب از مخزن منبع و تانکر

1-خیس بودن و مرطوب بودن پای مخزن :

  • پاشیدن آب از فلوتر غیر استاندارد به سمت درب مخزن هنگام پرشدن : عملکرد بسیاری از فلوتر های غیر استاندارد باعث می شود هنگام پر شدن مخزن ، آب به سمت درب فوران کرده و سریز آن از کناره های رزوه درب موجب خیس شدن بدنه مخزن و بالطبع پای مخزن گردد. برای حل این مشکل از فلوترهای استاندارد استفاده کنید.

2- جاری بودن آب پای مخزن :

  • نشت آب از فیتینگ خروجی مخزن : در صورتی که این مسئله بلافاصله بعد از اولین آبگیری در مخزن اتفاق بیافتد نسبت به سفت کردن مهره بیرونی فیتینگ اقدام کنید ( سفت کردن بیش از حد موجب ترک خودن دیواره پلاستیکی مخزن می شود ) . در صورت عدم توقف نشت آب با نصاب مخزن یا کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید. در صورتی که این مسئله ( نشت آب از فیتینگ خروجی ) در خلال استفاده از مخزن اتفاق بیافتد می تواند به دلیل ضربات پمپ هنگام روشن و خاموش شدن آن باشد که از طریق لوله به فیتینگ خروجی مخزن منتقل می شود . در این حالت فیتینگ از حالت آب بند خارج شده و می بایست توسط نصابان مجاز مخزن سرویس یا تعویض گردد. در صورت استفاده از لرزه گیر بین مخزن و پمپ این مسئله بروز نخواهد کرد . لازم به ذکر است استفاده از لرزه گیر در محل اتصال مخزن به پمپ جز شرایط گارنتی مخزن پلی اتیلنی می باشد.
  • نشت آب از کف مخزن : این مشکل می تواند به دلیل سوراخ شدن کف مخزن باشد. در این صورت برای استفاده از خدمات پس از فروش با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *